خبرها

عیادت از ایرج خورشیدفر پیشکسوت کشتی

مدیر واحد حمایتی، بیمه و درمان به همراه مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، صبح امروز با حضور درمنزل ایرج خورشیدفر دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان، از این پیشکسوت عیادت کردند.

پیشکسوت والیبال درگذشت

رضا خان‌محمدی پیشکسوت والیبال ایران دار فانی را وداع گفت.

کیومرث هاشمی: ایران آمادگی احداث یک مرکز برای توسعه دوومیدانی آسیا را دارد

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا گفت: ما در راستای توسعه دوومیدانی در سطح کشور و در سطح قاره آسیا این آمادگی را داریم با احداث یک مرکز به این مهم کمک کنیم. هدف ما این است مرکز تخصصی را برای رده پایه ایجاد کنیم که دیگر کشورهای آسیایی نیز برای توسعه دوومیدانی بتوانند از آن استفاده کنند.

دعوت از ۱۵ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی

سرمربی تیم ملی ۱۵ وزنه‌بردار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

کسب سه مدال توسط تیم زنان در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا

در روز دوم مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا سه مدال برای تیم زنان ایران به دست آمد.

جواد رائینی رئیس هیئت کشتی مشهد شد

از سوی رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی، جواد رائینی به عنوان رئیس هیئت کشتی مشهد برگزیده شد.

آتشی: فلاح به خاطر مدال هایش محبوب نیست؛ پهلوانی از صفات بارز اوست

روز گذشته عنایت آتشی قهرمان بلند آوازه و اسبق تیم ملی بسکتبال و اکبر فلاح قهرمان پیشین جهان در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان کشور باهم دیدار و گفت و گو کردند.

رحیمی: برای اهتزاز پرچم ایران به میدان می روم

غلامرضا رحیمی، کماندار طلایی پارالمپیک ریو 2016 و بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 و هانگژو 2022 است. او همچنین رکوردشکن المپیک توکیو 2020 نیز است. رحیمی هم اکنون خود را برای حضور در مسابقات پارالمپیک پیش رو آماده می کند. پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت و گویی داشته با این قهرمان ارزنده کشور که در ادامه می خوانید.

صعود ایران به دور حذفی جام جهانی فوتبال ساحلی با شکست سنگین آرژانتین

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با شکست آرژانیتن به دور بعدی صعود کرد.

کسب دو برنز قهرمانی آسیا توسط مردان دوومیدانی ایران

ایران در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا سه مدال برنز را به دست آورد.

سهمیه ایران برای مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

تعداد نمایندگان باشگاهی ایران برای حضور در مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد.

دوومیدانی داخل سالن آسیا؛ دشت نخستین مدال در پرتاب وزنه زنان ایران

ملی‌پوش پرتاب وزنه ایران در نخستین روز از مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا به مدال برنز رسید.

کیومرث هاشمی: دولت عزم خود را جزم کرده که ورزش را در نقاط مختلف کشور گسترش دهد

وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم بالغ بر هزار میلیارد تومان هزینه صرف توسعه و گسترش فضاهای ورزشی استان خوزستان شد که نزدیک به ۲۵۰ پروژه را در برگرفت که این نشان دهنده این است که دولت عزم خود را جزم کرده است که با حمایت هایشان ورزش را در نقاط مختلف کشور گسترش دهد.

فغانی داور جام جهانی ۲۰۲۶ شد

داور ایرانی در لیست اولیه داوران قاره آسیا برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۶ انتخاب شد.

صعود نوشاد و سقوط نیما عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز

در رنکینگ جهانی تنیس روی میز نوشاد عالمیان صعود کرد اما برادرش نیما ۱۳ پله تنزل جایگاه داشت.

کسب مدال طلا و نقره دوومیدانی نمایندگان ایران در مسابقات جهانی امارات

در اولین روز از رقابت‌های جهانی جایزه بزرگ دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان که به میزبانی امارات در حال برگزاری است، نمایندگان ایران به مدال طلا و نقره دست یافتند.

حریفان تیم واترپلو ایران در قهرمانی آسیا مشخص شد

قرعه‌کشی مسابقات واترپلو قهرمانی رده‌های سنی آسیا در فیلیپین برگزار و تیم کشورمان در گروه B با قزاقستان هم‌گروه شد.

ابراهیم جوادی: باید برای اعتلای کشتی پهلوانی بکوشیم/ هزار بار بمیرم و زنده شوم کشتی را انتخاب می کنم

ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی ایران و دارنده چهار مدال طلای جهان و یک برنز المپیک از مسئولان ورزش کشور خواست در جهت اعتلای ورزش پهلوانی و باستانی ایران بکوشند.

موسیوند: فوتبال کشور نیازمند برنامه ریزی طولانی مدت است/ احترام به پیشکسوت سرلوحه امور صندوق حمایت است

عباس موسیوند مرد منتخب فوتبال، والیبال، کشتی، تنیس روی میز و بسکتبال است. او در میان هم دوره ای های خود به آچار فرانسه ورزش معروف بود. پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت و گویی داشته با این پیشکسوت ورزش که در ادامه می خوانید.

نراقی: حسن حبیبی و برادرانش حق بزرگی به گردن فوتبال دارند

هادی نراقی مهاجم تیزپای سال های دور فوتبال ایران است. او از همان جوانی با چابکی و طراوت خاصِ بازیِ خود نظر همگان را جلب کرد. پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت و گویی داشته با این پیشکسوت ارزنده که در ادامه می خوانید.

گفت و گوی اختصاصی صندوق حمایت با پیشکسوت والیبال زنان ایران / فردی: والیبال زنان حرکت رو به جلو داشته است

پری فردی از والیبالیست های پیشکسوت و عضو سابق تیم ملی بانوان ایران است که در سال 1966 همراه با سایر اعضای تیم، عنوان سومی بازی های آسیایی را در بانکوک از آن خود کردند. عنوانی که هنوز برای والیبال زنان ایران تکرار نشده است. او جزو اولین مدرسان و مربیان والیبال در حوزه زنان بوده و نقش موثری نیز در توسعه ورزش زنان ناشنوا داشته است، پایگاه خبری صندوق حمایت گفت و گویی با این بانوی پیشکسوت والیبال داشته که در ادامه می خوانید.

محسن فرح وَشی: با رباط پاره قهرمان جهان شدم

محسن فرح وَشی کشتی گیر پرافتخار و مربی سابق تیم های ملی کشتی در رده های مختلف است. او دارنده مدال طلای جام جهانی 1973 و بازی های آسیایی 1974 تهران است. پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت و گوی اختصاصی داشته با این پیشکسوت ارزنده که در ادامه می خوانید.

اسبقیان: مردم پشت سر رهبر انقلاب ایستاده‌اند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان دادند پشت سر رهبر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وزیر ورزش: جامعه ورزش در دو میدان از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند

کیومرث هاشمی گفت: جامعه ورزش در دو میدان از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند.

مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد

مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

برگزاری مراسم خاکسپاری پدر کشتی ایران

صبح امروز طی مراسم باشکوهی تشییع و خاکسپاری محمد خادم حقیقت پدر کشتی ایران برگزار شد.

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان درپی درگذشت رئیس اسبق فدراسیون کشتی

کیومرث هاشمی در پیامی درگذشت، «سید محمد خادم حقیقت» رئیس اسبق فدراسیون کشتی را تسلیت گفت.

سید محمد خادم حقیقت درگذشت

سید محمد خادم حقیقت پیشکسوت کشتی ایران و رییس پیشین فدراسیون کشتی درگذشت.

عیادت مسئولین صندوق حمایت از مهدی حاج محمد پیشکسوت فوتبال

عضو هیات مدیره و مدیر واحد حمایتی، بیمه و درمان صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با حضور در بیمارستان از مهدی حاج محمد پیشکسوت نامدار تیم استقلال عیادت کردند.

داور المپیکی کشتی کامران سلطانی زاده: عضویت داوران ایرانی در فدراسیون جهانی مانع تضییع حق کشتی ایران می شود

کامران سلطانی زاده یکی از داوران برجسته کشتی ایران و جهان است که توانسته درجه (S1)، داوری المپیک را کسب کند. وی در بازی های آسیایی هانگژو چین به عنوان داور حضور خواهد داشت. پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با این داور برجسته کشور گفت و گویی داشته که در ادامه می خوانید.

داراب ریاحی پیشکسوت وزنه برداری: به بچه های وزنه برداری ایمان دارم/ صندوق حمایت خدمات قابل قبولی دارد

داراب ریاحی یکی از پیشکسوتان ارزنده وزنه برداری کشور است. وی سابقه حضور در تیم ملی جوانان و بزرگسالان را داشته و عناوین متعدد ملی و بین المللی دارد. او سال ها دبیر و نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران بوده است. روابط عمومی صندوق حمایت گفتگویی با وی داشته که در ادامه می خوانید.

روحی پندنواز پیشکسوت والیبال: رشته اصلی من پینگ پنگ بود اما والیبالیست شدم

روحی پندنواز بانوی پیشکسوت والیبال است. او در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶(بانکوک) به همراه تیم ملی زنان والیبال ایران توانست به مدال برنز برسد. مدالی که بعد از آن دیگر تکرار نشد. پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با این بانوی پیشکسوت گفت و گویی داشته که در ادامه می خوانید.

منوچهر مقصودی پیشکسوت بوکس: به آینده بوکس امیدوارم

منوچهر مقصودی از پیشکسوتان خوشنام و نامدار بوکس ایران است که پس از انقلاب بوکس ایران را احیا کرد. او سال ها در عرصه بوکس کشور نقش داشت و مدیر تیم های ملی بود. پایگاه خبری صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت و گویی با این پیشکسوت بوکس داشته که در ادامه می خوانید.

گفت و گوی اختصاصی با دکتر «بیژن ذوالفقارنسب»: حضور مربی ایرانی در تیم ملی اتفاق مثبتی است

دکتر بیژن ذوالفقارنسب دفاع میانی سال های دور فوتبال ایران است. او علاوه بر اینکه بازیکن و مربی کاربلدی بوده در زمینه علم ورزش نیز سرآمد است. ذوالفقارنسب مدرک دکترای تربیت بدنی خود را از دانشگاه بروکسل بلژیک اخذ کرده و به عنوان استاد و استادیار در دانشگاه به جامعه ورزش خدمت کرده است. پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت وگویی با این بازیکن و مربی سابق تیم ملی داشته که در ادامه می خوانید.

خاکساری: آینده ورزش زورخانه ای و پهلوانی روشن است/ فنون کشتی پهلوانی کم اجرا می شود

لطف اله خاکساری یکی از کهن کسوت های ورزش زورخانه ای و پهلوانی است که صاحب زنگ و ضرب زورخانه های کشور می باشد. وی هم اکنون دبیر هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان همدان است. پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت و گویی داشته با این پیشکسوت ارزنده که در ادامه می خوانید.

حسن روشن: اسبقیان از مدیران امتحان پس داده و موفق است

حسن روشن پیشکسوت نامدار فوتبال کشور گفت: به تغییر و تحولات اخیر در ورزش کشور خوش بین هستم و امیدوارم تحولات خوبی در این بخش صورت بگیرد.

قراب پیشکسوت فوتبال: پاشنه آشیل فوتبال، کم توجهی به تیم های پایه است

جواد قراب یکی از هافبک های بازی ساز و گلزن فوتبال ایران به شمار می آید. هافبک شوت‌زن تیم ملی و استقلال؛ با شلیک‌های تاریخی خود هنوز با گذشت چند دهه در قلب هواداران جای دارد. صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت و گویی داشته با این پیشکسوت فوتبال کشور که در ادامه می خوانید.

گفت و گوی اختصاصی با سید امیر گرمرودی داور نامدار کشتی / پدر و پسر افتخار داوری کشتی ایران و اردبیل

در میان افتخارات پرشمار کشتی گیران در عرصه های بین المللی، داوران کشتی هم در مسابقات حرف های بسیار برای گفتن دارند. استاد امیر حمیدی، رحیم عظیمی، قاسم رایگان، مهدی خالدی، عباس نمازیان، رحیم جدی، سید علی گرمرودی، بهمن طالبی، اکبر طهماسبی و ... از بزرگان داوری بودند که با قضاوت های خوب نام نیکی از خود به جای گذاشتند. با توجه به جایگاه داوری کشتی در ورزش اول، پایگاه خبری صندوق حمایت گفت و گویی با سید امیر گرمرودی فرزند خلف سید علی گرمرودی داور شاخص و نامدار کشتی کشور داشته که می خوانید.

۵ تکواندوکار ایران عازم تورنمنت امارات شدند

تیم ۵ نفره تکواندو ایران برای حضور در رقابت‌های بین المللی امارات راهی فجیره شد.

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی احمد نامنی را به عنوان "سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها" منصوب کرد.

دیدار موحد و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت با امامعلی حبیبی

عبدالله موحد و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، با حضور در منزل امامعلی حبیبی با وی دیدار و گفتگو کردند.

انوشیروانی: امید زیادی برای کسب ۳ سهمیه المپیک داریم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تشکر از حمایت ویژه رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با تکیه بر سه ورزشکار نخبه خود امید زیادی داریم که هر سه سهمیه المپیک پاریس را به دست آوریم.

صلاحیت مدیریتی ۹ نامزد انتخابات فدراسیون ترای‌اتلون تایید شد

سوابق مدیریتی ۹ نامزد پست ریاست فدراسیون ترای اتلون تایید شد.

بازدید مناف هاشمی از آزمون‌ آمادگی جسمانی فرنگی‌کاران

دبیرکل کمیته ملی المپیک از مراحل انجام آزمون‌های آمادگی جسمانی فرنگی کاران بازدید کرد.

آغاز سومین اردوی تیم ملی هاکی بانوان با حضور سرمربی آمریکایی

سومین اردوی تیم ملی هاکی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از امروز شروع شد.

انصاری‌فرد به آریس سالونیکای یونان پیوست

مهاجم ایرانی با جدایی از اومونیای قبرس راهی آریس سالونیکای یونان شد.

استارت لیگ برتر فوتبال از ۲۵ بهمن ماه/ اعلام زمان داربی برگشت

سازمان لیگ فوتبال ایران قصد دارد مسابقات نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر را از تاریخ ۲۵ بهمن ماه آغاز کند.

۳ داور ایرانی در آستانه کسب مجوز VAR

۳ داور فوتبال ایرانی مجوز قضاوت با کمک داور ویدیویی را دریافت کردند.

برگزاری چهارمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد از پنجشنبه

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد.

برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در تبریز

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای آذربایجان‌ شرقی از برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با حضور ۱۵۰ ورزشکار در تبریز خبر داد.

زمان انتخابات فدراسیون والیبال مشخص شد

فدراسیون والیبال اعلام کرد: هیات رئیسه فدراسیون با برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون در اسفندماه موافقت کرد.

اعزام ۷ وزنه‌بردار به جام جهانی تایلند

هفت وزنه‌بردار مرد و زن به آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک که جام جهانی تایلند است، اعزام می‌شوند.

پاداش ۱۰ میلیاردی کمیته المپیک برای طلای پاریس

پاداش پای سکو برای مدال‌آوران بازیهای المپیک پاریس اعلام شد.

ثبت‌نام ۱۷ فدراسیون برای المپیک پاریس

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ثبت نام ۱۷ فدراسیون را برای المپیک پاریس انجام داده‌ایم.

پایان حضور نمایندگان ایران در المپیک زمستانی جوانان

نمایندگان ایران در رقابتهای اسکی صحرانوردی (۷/۵ کیلومتر کلاسیک) المپیک زمستانی جوانان بهترین نتیجه تاریخ ادوار بازی ها در بخش جوانان را کسب کردند.

اعلام زمان انتخابات فدراسیون سوارکاری

تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، اعلام شد.

عباس واحدی مدیرعامل صندوق حمایت شد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد.

قضاوت دیدار ایران و سوریه به داور کره‌ای رسید

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را داوری از کره‌ جنوبی قضاوت می‌کند.

۳ مدال و حذف ۹ نماینده ایران در کاراته وان پاریس

رقابت‌های کاراته وان پاریس با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز و حذف ۹ کاراته کای دیگر ایران به پایان رسید.

حسن روشن: اسبقیان از مدیران امتحان پس داده و موفق است

حسن روشن پیشکسوت نامدار فوتبال کشور گفت: به تغییر و تحولات اخیر در ورزش کشور خوش بین هستم و امیدوارم تحولات خوبی در این بخش صورت بگیرد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال درگذشت

بهنام جلوه، پیشکسوت و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال درگذشت.

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور منصوب شد

وزیر ورزش و جوانان در حکمی، عباس واحدی را به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور منصوب کرد.

«فونتانا» کوبایی سرمربی تیم ملی بوکس ایران شد

قرارداد همکاری بین فدراسیون بوکس ایران و فونتانا به امضا رسید تا این مربی نام‌آشنای بوکس جهان رسما هدایت تیم ملی بزرگسالان را عهده‌دار شود.

زمان حضور فرنگی‌کاران در اردو مشخص شد

با اعلام فدراسیون کشتی اردو تیم ملی این رشته از دهم بهمن‌ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

لیگ جهانی کاراته پاریس؛ شانس یک طلا و ۲ برنز نمایندگان ایران

آتوسا گلشادنژاد به فینال وزن منهای ۶۱ کیلوگرم در لیگ جهانی کاراته پاریس راه یافت. علی مسکینی و مهسا افسانه نیز راهی رده‌بندی شدند.

دوازدهمی مقصودلو در مسابقات شطرنج تاتا استیل

مرد شماره یک شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل مقابل شطرنج‌باز هندی تن به شکست داد.

برگزاری سی و دومین دوره جام بین المللی بدمینتون فجر در یزد

سی و دومین دوره جام بین المللی بدمینتون فجر در یزد برگزار خواهد شد.

فغانی داور بازی مهم جام ملت‌های آسیا

در جام ملت‌های آسیا، عراق به مصاف اردن خواهد رفت که علیرضا فغانی قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت.

کسب نقره و برنز یخ‌نوردان ایران در جام جهانی سوییس

دو یخ‌نورد ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز از مسابقات جام جهانی یخ‌نوردی در سوییس شدند.

قائدی در بین ۵ ستاره برتر جام ملت‌ها

مهاجم تیم ملی ایران در بین پنج ستاره‌ای قرار گرفت که در دور گروهی جام ملت‌ها درخشیدند.

دعوت ۸ تکواندوکار به اردوی تیم ملی

در پایان مسابقات هفته سوم لیگ برتر، کادر فنی تیم ملی هشت تکواندوکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

اعزام ۳ اسنوکرباز ایران به مسابقات قهرمانی آسیا دوحه

سرمربی تیم ملی اسنوکر از اعزام ۳ ورزشکار اسنوکر به مسابقات قهرمانی آسیا دوحه قطر خبر داد.

۲ پله سقوط هندبال ایران در آسیا

هندبالیست‌های ایران در آخرین دیدارشان در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با شکست مقابل کره جنوبی در رده ششم آسیا قرار گرفتند.

رونمایی از صدای غلامرضا تختی برای اولین بار

در مراسم ضیافت سده المپیک از تنها صدا بازمانده از جهان پهلوان تختی رونمایی شد.

لیست جدید تیم ملی فوتسال زنان اعلام شد

سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان را برای حضور در تورنمنت کافا اعلام کرد که نام چند ستاره قدیمی در آن دیده می‌شود.

پاداش پای سکوی المپیک پاریس میلیاردی است

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد که پاداش پای سکوی مدال‌آوران در المپیک پاریس میلیاردی خواهد بود.

آغاز مراسم سده المپیک ایران با پیام باخ

مراسم سده المپیک با حضور مدال آوران ایران در تاریخ بازی‌های المپیک در حال برگزاری است.

سرپرست فدراسیون اعلام کرد: دوومیدانی حداقل ۴ تا ۵ شانس کسب سهمیه المپیک دارد

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت این رشته حداقل چهار تا پنج شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را دارد.

کدام شهرهای ایران میزبان والیبال قهرمانی جهان خواهند بود؟

هشت شهر والیبالی ایران کاندیدای برگزاری مسابقات قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۵ و میزبانی از ۳۲ تیم برتر والیبال جهان هستند.

ایران با پیراهن اصلی مقابل امارات/ آنالیز تکمیلی امارات برای ملی‌پوشان

جلسه هماهنگی دیدار تیمهای ملی ایران و امارات برگزار شد.

فعال شدن فوتبال خیابانی با حضور چهره‌های شاخص

مراسم معارفه اعضای کمیته فوتبال خیابانی در محل فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد.

حضور ستاره‌های دوومیدانی ایران در قهرمانی آسیا

دوومیدانی‌کاران شاخص ایران در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.

رئیس جمهور : سند آمایش سرزمینی ورزش برای تحقق عدالت ورزشی حداکثر ظرف مدت ۴ ماه تدوین شود

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت توجه به زمان‌بندی در تدوین سند آمایش سرزمینی ورزش برای تحقق عدالت ورزشی در کشور، وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد حداکثر ظرف مدت ۴ ماه نسبت به جمع‌آوری اطلاعات و تدوین این سند اقدام کند.

کادر فنی تیم ملی جودو بزرگسالان معرفی شد

کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات جودو بزرگسالان قهرمانی آسیا و جهانی ابوظبی امارات معرفی شدند.

کاهش تعداد جودوکاران اعزامی به پارالمپیک پاریس

در حالی که قرار بود ۳ جودوکار نابینا و کم بینا به پارالمپیک پاریس اعزام شوند اما به دلیل مصدومیت موسی غلامی جودوکار وزن ۷۶ کیلوگرم، تعداد جودوکاران اعزامی به پارالمپیک کاهش پیدا کرد.

جام ملت‌های آسیا؛ آماده‌سازی یوزها برای تقابل با امارات

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را برای دیدار برابر امارات پشت سر گذاشتند.

صانعی ۱۹ فوتسالیست را به اردوی امیدها فراخواند

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال امید از امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود.

مسیر ساده وفایی برای صعود به دور اصلی مسابقات آزاد جهانی انگلستان

برترین و تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای ایران مسیر ساده‌ای برای صعود به دور اصلی مسابقات انتخابی آزاد جهانی در انگلستان دارد.

جدیدترین رنکینگ المپیکی تیراندازان

جدیدترین رنکینگ المپیکی تیراندازان بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به روز شد که براساس آن هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر در رده دوم قرار دارد.

عیادت عبدالله موحد از نایب‌رئیس سابق فیلا/ دکتر توکل: موحد فیلسوف و نابغه کشتی است

عبدالله موحد اسطوره ورزش ایران به عیادت دکتر محمد توکل رفت.

اعلام زمان انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی

زمان برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی مشخص شد.

اعزام پنج دختر وزنه‌بردار به قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران با ۵ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ شرکت می‌کند.