اسبقیان: مردم پشت سر رهبر انقلاب ایستاده‌اند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان دادند پشت سر رهبر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲، گفت: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت قهرمان ایران، مقام معظم رهبری و وزیر ورزش تبریک می‌گویم. این حضور ملت قهرمان ایران نشان داد که شعار تا پای جان برای ایران اسلامی واقعی است و مردم ما پشت سر ولایت و رهبر ایستاده‌اند.

او درباره حضور مردم در این راهپیمایی نیز گفت: حضور ملت قهرمان ایران بسیار شگفت انگیز و نسبت به سال‌های قبل هم از همین ساعات اولین نشان می‌دهد که پرشورتر است که با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل نشان می‌دهند پای آرمان‌های امام و به ویژه شهید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی هستند.

اسبقیان درباره حضور مسئولان کشور در این راهپیمایی نیز گفت: روسای فدراسیون‌های ورزش و جامعه پر افتخار ورزش کشور و وزیر ورزش در این راهپیمایی حضور دارند و همگام با ملت ایران در یک صف واحد فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دهند و پای آرمان‌های خود هستند.