تودیع حسین شهریاری و معارفه عباس واحدی

عباس واحدی مدیرعامل صندوق حمایت شد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم معارفه عباس واحدی مدیر عامل جدید صندوق حمایت با حضور دکترسید محمد شروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش عصر دوشنبه 9 بهمن ماه در محل صندوق حمایت برگزار شد.

در این مراسم اسبقیان معاون توسعه قهرمانی کشور ضمن قدردانی از حسین شهریاری مدیر پیشین صندوق گفت: شهریاری از مدیرانی است که سال ها در ورزش منشا خدمات بسیار بوده است. وی انسانی اخلاق مدار و همچنین یکی از مدیران صنعتی است و برای وی در مسئولیت های پیش رو آرزوی توفیق داریم. جناب وزیر نیز بسیار تاکید کرد که از سوی وی از زحمات شهریاری در این مجموعه تقدیر کنم.

اسبقیان با اشاره به حضور واحدی در مدیریت صندوق حمایت گفت: واحدی سال هاست که در ورزش حضور دارد. وی کارشناس ارشد اقتصاد و برنامه ریزی بوده و مسئولیت های متعددی در امور صمت، امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور داشته و آخرین مسئولیت وی هم حسابرس کل حسابرسی ورزش و جوانان دیوان محاسبات کشور بوده است.

اسبقیان با اشاره به اینکه شعار دولت، «دولت انقلابی، جهادی و سختکوش است» ، اظهار کرد: مجموعه صندوق بسیار مهم و حمایت از پیشکسوتان همیشه مورد توجه بوده است و انتخاب واحدی بعنوان مدیرعامل صندوق با توجه به شناخت خوب وزیر از وی بوده است.

در ادامه این مراسم عباس واحدی ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان به جهت اعتماد به وی و قدردانی از زحمات آقای حسین شهریاری عنوان کرد: شناخت و تسلط کامل و جامع مقام عالی وزارت جناب آقای مهندس هاشمی بر اجزای مختلف ورزش از جمله صندوق بر هیچکس پوشیده نیست و موید آن، محورهایی است که ایشان بعنوان اولویت برنامه های صندوق برگرفته از فلسفه تشکیل صندوق و اهداف و وظایف آن در اساسنامه به شکل دقیق و آگاهانه در حکم انتصاب اینجانب ابلاغ نموده اند. قطعا هدف ما در صندوق، تحقق این موضوعات خواهد بود که نیازمند همدلی و تلاش تمامی همکارانم در مجموعه صندوق می باشد.

همچنین شهریاری مدیرعامل پیشین صندوق ضمن قدردانی از کیومرث هاشمی بابت فرصتی که جهت مدیریت بر صندوق به او داده بود، گفت: تمام تلاش خود را کردیم با توجه به ظرفیت و بودجه موجود بهترین شرایط را برای پیشکسوتان، قهرمانان و پرسنل ایجاد کنیم.