طرح موضوع تجهیز ورزشگاه‌های کشور به VAR در جلسه فراکسیون ورزش مجلس

نشست فراکسیون ورزش مجلس با حضور رئیس فدارسیون فوتبال، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون و مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، نشست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری بعد از ظهر دیروز در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش در این نشست موضوعات استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) و وضعیت تیم‌های ملی رده‌های مختلف آقایان و بانوان و حضور تماشاگران در استادیوم‌های ورزشی به ویژه در نیم فصل دوم سال جاری لیگ برتر را از موضوعات اساسی مورد بحث در این جلسه دانست و تأکید کرد: انتظار داریم موضوع VAR از طریق فدراسیون فوتبال هر چه زودتر پیاده سازی شود تا در ادامه لیگ برتر تماشاگران از این حق خود بهره‌مند شوند.

در ادامه این نشست افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت VAR و نحوه عقد قرارداد با آن با شرکت طرف قرارداد توضیحاتی را ارائه و عنوان کرد: امیدواریم برای فصل آینده استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) را در لیگ برتر داشته باشیم.