مسابقات کاراته غرب کشور با قهرمانی کرمانشاه به پایان رسید

مسابقات کاراته قهرمانی غرب کشور با قهرمانی کرمانشاه در ۲ بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور, رییس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا گفت: دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی غرب کشور روز گذشته, یکشنبه 9 بهمن ماه  با قهرمانی این استان در ۲ بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

«سعید نصرالهی» در ادامه اظهار کرد: در این دوره از مسابقات کاراته قهرمانی غرب کشور که با حضور بیش از هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا طی ۲ روز به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار شد تیم های همدان و لرستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که میزبانی سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد روز نخست به بانوان و روز دوم نیز به آقایان اختصاص داشت.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه اضافه کرد: این مسابقات با حضور نمایندگان استان های کرمانشاه، همدان، کردستان، لرستان و ایلام برگزار شد که در بخش خردسالان این مسابقات به صورت جشنواره ای و برای ایجاد انگیزه صورت گرفت.

نصرالهی یادآور شد: این مسابقات که دومین دوره خود را سپری کرد هر سال به میزبانی یک استان از غرب کشور برگزار می شود و نخستین دوره آن در همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه همواره از استان های مطرح در رشته کاراته در کشور است به طوری که هم اینک حدود ۶ هزار نفر ورزشکار بیمه شده در این رشته در استان فعالیت دارند که ۶۰ درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.

در مسابقات آسیایی ازبکستان نیز که امسال برگزار شد چهار ملی پوش کرمانشاهی در قالب تیم ملی حضور داشتند که موفق به کسب مدال های رنگارنگ در رده های سنی مختلف شدند.