انتخابات فدراسیون ورزش کارگری ۳ اسفند برگزار می‌شود؟

دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری گفت: انتخابات این فدراسیون در حالی قرار است سوم اسفند برگزار شود که هنوز لیست نهایی اسامی کاندیداها برای شرکت در مجمع از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده و ما برای ارسال دعوتنامه‌ها به هیات‌های استانی و کاندیداها منتظر مجوز از سوی وزارت هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور, مرتضی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که تاریخ برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون ورزش کارگری از سوی هیئت رییسه فدراسیون سوم اسفند تعیین و به وزارت ورزش و جوانان اعلام شد، تمام اقدامات قانونی طبق دستورالعمل برای برگزاری مجمع صورت گرفته و پرونده داوطلبین و همچنین صورت جلسه‌های مربوطه بعد از تشکیل کمیسیون تطبیق و شورای تجدیدنظر به وزارت ورزش ارسال شده است، اما هنوز لیست نهایی کاندیداها برای شرکت در انتخابات مشخص نیست و ما همچنان منتظر دریافت مجوز برای برگزاری مجمع هستیم.

وی گفت: طبق قانون باید ۲۰ روز قبل از برگزاری انتخابات، اسامی نهایی به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام شود تا مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشته باشیم، بنابراین برگزاری یا عدم برگزاری مجمع در حال حاضر منوط به اعلام وزارت ورزش و جوانان است.

دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری از فرهاد طلوع‌کیان، کمال جوانمرد، امید جوان دل، ساسان کریمی، محمود علیزاده و حسن نوری به عنوان ۶ کاندیدای تائید صلاحیت شده از حیث سوابق مدیریتی نام برد و افزود: سوابق مدیریتی و اجرایی این کاندیداها برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده، اما هنوز از سوی نهادهای نظارتی وزارت ورزش و جوانان مجوزی برای حضور این کاندیداها در انتخابات دریافت نکرده‌ایم و همچنان منتظر اعلام اسامی هستیم تا دعوتنامه‌ها را برای برگزاری انتخابات ارسال کنیم.

اسماعیلی در پایان پیرامون این پرسش که امکان به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون ورزش کارگری وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در صورت عدم انجام به موقع مراحل بعدی از سوی وزارت ورزش، امکان به تاخیر افتادن انتخابات و تعیین سرپرست برای فدراسیون وجود دارد.

انتهای پیام