آغاز اردوی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان با ۱۷ ورزشکار

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو ناشنوایان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بیشکک از امروز در تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در ۲ بخش مردان و بانوان برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان از امروز (شنبه) در تهران آغاز و تا ۱۵ بهمن ماه در مجموعه رزمی فدراسیون ادامه خواهد داشت.

۸ ورزشکار خانم و ۹ ورزشکار مرد دعوت شده از سوی کادر فنی می‌بایست مدارک مورد نیاز که شامل کارت بیمه ورزشی معتبر سال جاری و معرفی نامه کتبی از اداره کل ورزش و جوانان یا هیئت ورزش ناشنوایان استان مربوطه را به همراه داشته باشند.

در بخش کیوروگی اعظم درستی و رضا ایمان‌زاده و در بخش پومسه نگار مددخانی و مهدی صمدیان تبار به سرپرستی غلامرضا عزیزی تیم‌های ملی تکواندو مردان و بانوان را هدایت می‌کنند.

اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، جودو و تکواندو، اسفندماه سال جاری در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد.