آخرین حریف جهان پهلوان تختی درگذشت

داوود ایوب پیشکسوت کشتی و آخرین حریف جهان پهلوان غلامرضا تختی، به دیار باقی شتافت.

به گزارش صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، داوود ایوب آخرین حریف جهان پهلوان غلامرضا تختی که به علت مشکلات کلیوی در بیمارستان مدرس تهران بستری بود، صبح امروز در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مسئولان مجموعه صندوق حمایت به محض اطلاع از بیماری داوود ایوب به دستور دکتر ابطحی کارهای مربوط به بستری وی در بیمارستان مدرس را انجام داده و  و پیگیر کلیه ی امور درمانی وی شدند، اما متاسفانه امروز  این پیشکسوت گرانقدر را از دست دادیم.

ایوب کشتی گیر وزن 100 + کیلو در اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در سال 1983 در تهران به مدال طلای سنگین وزن دست یافت. او در سال ۱۳۵۲ در هر دو رشته آزاد و فرنگی قهرمان کشور شد. ایوب پس از 5 سال دوری از کشتی، در سال 1362 بار دیگر به صحنه مسابقات برگشت و قهرمان کشور در سنگین وزن فرنگی شد.

صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مصیبت وارده را به جامعه ی ورزش کشور بویژه کشتی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم آمرزش و برای بازماندگان صبر خواستار است.