با ابلاغ معاون وزیر ورزش انجام شد: افزودن ۳ رشته جدید به فدراسیون آمادگی جسمانی

طبق نامه ابلاغی پولادگر، فعالیت‌های ورزشی کاردیو اسپورتس، فانکشنال فیتنس و روش تمرینی CX به زیر مجموعه‌های فدراسیون آمادگی جسمانی اضافه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، بر اساس نامه ابلاغی سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش، کاردیو اسپورتس، فانکشنال فیتنس و روش تمرینی CX به عنوان زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی فعالیت می‌کنند.

در نامه ابلاغی از سوی معاون وزیر ورزش و جوانان آمده است: به استناد بند ۱۱ ماده ۴ قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و بند ۶ ماده ۴ «دستورالعمل نحوه صدور و لغو مجوز فعالیت رشته های ورزشی» مورخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، با توجه به کارشناسی‌های انجام شده از تاریخ ابلاغ این نامه، فعالیت‌های ورزشی کاردیو اسپورتس، فانکشنال فیتنس در قالب ساختاری کمیته و روش تمرینی CX در قالب ساختاری گروه به عنوان زیر مجموعه آن فدراسیون شروع فعالیت کنند.

 

در حال حاضر، احمد گواری، سمت سرپرستی فدراسیون جدید آمادگی جسمانی را در اختیار دارد و نامه ابلاغی فوق نیز از طرف سید محمد پولادگر، برای گواری تنظیم و ارسال شده است.