آیین‌نامه هیات‌های ورزشی تغییر کرد

از سوی وزارت ورزش و جوانان، آیین نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی مجددا اصلاح شد و با ابلاغ آن به فدراسیون‌های ورزشی پس از تصویب در مجامع عمومی این فدراسیون‌ها، لازم الاجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، آیین نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی ورزشی استانی و شهرستانی از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با استناد به اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۴ مهر سال ۹۸ و ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ هیات وزیران مجددا اصلاح شد.

این آیین نامه و اصلاحات آن به استناد ماده (۳۴) اساسنامه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در (۳۰) ماده و (۲۴) تبصره در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ به تایید وزیر ورزش و جوانان رسید که با تصویب و ابلاغ این آیین‌نامه، آیین نامه و دستورالعمل‌های قبلی، ملغی می‌شود.

از جمله تغییرات ایجاد شده این است که در آئین نامه جدید فعالیت رئیس هیات استان به صورت افتخاری و پاره وقت بوده و شغل محسوب نمی‌شود.

مورد دیگر اینکه برخلاف آئین نامه قبلی، محدودیت سه دوره حضور متوالی در سمت ریاست هیات استان از زمان ابلاغ آئین نامه جدید اعمال می‌شود و شامل موارد قبل از ابلاغ آئین نامه جدید نخواهد شد.

 

به منظور مشاهده متن کامل و اصلاحی آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://cdn.isna.ir/d/2022/12/17/0/62459046.pdf?ts=1671229948121