انوشیروانی: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات وزنه‌برداری را آغاز کردیم

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری تاکید کرد اقدامات لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص زمان برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون و فرایند ثبت نام نامزدها توضیح داد و گفت: پیش نیاز برگزاری مجمع انتخاباتی، برگزاری مجمع فوق‌العاده و همچنین پروسه تدوین و تصویب دستورالعمل‌های کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران بود تا به طبع آن پروسه ثبت نام نامزدها و برگزاری انتخابات آغاز شود. این مهم در چند روز آینده با رأی واجدین شرایط و شناسایی نفرات منتخب به سرانجام خواهد رسید.

وی افزود: ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر ورزش و جوانان و اعتماد به من در جایگاه سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری، طبق دستور وزیر و ابلاغ صادره که مهم‌ترین موضوع آن آماده کردن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری است، برای این مهم اقدامات لازم را شروع کردیم.

سرپرست فدراسیون درباره وضعیت پیش‌روی وزنه‌برداری و مهم‌ترین برنامه سکان‌دار آتی آن نیز گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و وضعیت نامساعد وزنه‌برداری در تمامی استان‌ها به ویژه از نظر زیرساخت و تجهیزات، قطعا این رشته برای بازگشت به روزهای اوج و پرصلابت گذشته به برنامه‌ریزی راهبردی برای توسعه و پیشرفت نیاز دارد.