سرمربی تیم ملی تفنگ مشخص شد

بنا بر تصمیم کمیته فنی فدراسیون تیراندازی، مریم طالبی تیرانداز اسبق تیم ملی تفنگ و سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، به سمت سرمربی تیم ملی تفنگ زنان و مردان ایران منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل ازایرنا، جلسه کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با حضور مرتضی قربانی و مهدی مبینی، رئیس و دبیر فدراسیون تیراندازی و اعضای کمیته فنی و محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم تپانچه و مریم طالبی در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

در این جلسه و با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تیراندازی، مریم طالبی به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ منصوب شد. وی حکم خود را از مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی دریافت کرد.

وی تا پیش از این حکم هدایت دختران و پسران نوجوان و جوانان در رشته تفنگ را بر عهده داشت و با تصمیم کادر فنی قرار است علاوه بر هدایت تیم ملی بزرگسالان همچنان سرمربی نوجوانان و جوانان نیز بماند.

در جلسه فنی صبح امروز همچنین از زحمات و تلاش های حسین باقری، سرمربی سابق تیم ملی تفنگ نیز قدردانی شد. قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در این جلسه گفت: خواست ما از کادر فنی این است که تمرینات را با قدرت و به سرعت آغاز کنند.

وی ادامه داد: سرمربیان باید اشراف کامل بر برنامه داشته باشند و دستیاران آنها نیز به خوبی این برنامه‌ها را اجرا کنند وکمیته فنی نیز در این مسیر یار کادر فنی است.

رئیس فدراسیون تیراندازی افزود: ورزشکاران بدانند که برای ایستادن روی سکوی قهرمانی نباید خداوند را فراموش کنند و من امیدوارم همواره ورزشکاران و کادر فنی تیراندازی در مسیر موفقیت گام بردارند.

مریم طالبی دارای مدرک C مربیگری از فدراسیون جهانی تیراندازی است و مدال نقره و برنز مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۵ کره جنوبی و برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ چین و برنز قهرمانی آسیایی ۲۰۱۳ تهران را در کارنامه خود دارد.

طالبی در کنار مربیان بزرگی چون گوران، لازلو سوسک و الهام هاشمی مربیگری کرده و تجربیات قابل توجهی کسب کرده است.