حذف انگلیس و پرتغال از جام جهانی/ مراکش و فرانسه دو رقیب دیگر نیمه نهایی

شامگاه دیروز، دو دیدار باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 برگزار شد و فرانسه و مراکش توانستند حریفان خود را شکست دهند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در اولین دیدار تیم پرتغال و مراکش به دیدار هم رفتند. در این دیدار رونالدو همچنان نیمکت نشین بود. در پایان این رقابت تیم ملی مراکش با تک گل یوسف‌النصیری به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

تیم ملی فوتبال مراکش ۳۶ سال پس از اینکه به اولین تیم آفریقایی راه پیدا کرده به دور دوم جام جهانی تبدیل شدند؛ این بار اولین تیم از این قاره نام گرفتند که به نیمه‌نهایی این رویداد بزرگ راه پیدا می‌کنند.

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی، نیز دو تیم فوتبال فرانسه و انگلیس به مصاف هم رفتند که تیم فرانسه با درخشش آنتوان گریزمان، ۲ بر یک حریف خود را شکست دادند. اورلین شوامنی و اولیویه ژیرو گل‌های فرانسه را زدند و هری کین از روی نقطه پنالتی تک گل انگلیس را به ثمر رساند.

بنابراین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی قطر تیم های کرواسی، آرژانتین، فرانسه و مراکش حضور خواهند داشت. در این مرحله  کرواسی و آرژانتین، فرانسه و مراکش به مصاف با هم خواهند پرداخت.