عیادت وزیر ورزش و جوانان از استاد رایگان و حضور در منزل غفور هاشمی پیشکسوت مطبوعات ورزشی

وزیر ورزش و جوانان از استاد ابوالقاسم رایگان پیشکسوت کشتی عیادت کرد و همچنین با حضور در منزل سید غفور هاشمی، به این پیشکسوت مطبوعات ورزشی درگذشت فرزندش را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان فیروزگر تهران از استاد ابوالقاسم رایگان داور سابق کشتی و نویسنده کتاب گنجینه فنون کشتی عیادت کرد.

استاد رایگان متولد سال ١٣٠٩، در سال ١٣٣۴ کار مربیگری و داوری کشتی را آغاز کرد و قضاوت کشتی‌ نامدارانی چون جهان پهلوان تختی و جهانبخت توفیق را در آن سالها عهده‌دار بود. این مربی و داور کشتی با سابقه در سال ١٣٨٢، کتاب ارزشمند گنجینه فنون کشتی آزاد و فرنگی را از نزدیک به ۵٠ سال تجربه خود به رشته تحریر درآورد. رایگان از هجدهم فروردین در بخش ICU این بیمارستان بستری است.

همچنین وزیر ورزش و جوانان، با حضور در منزل غفور هاشمی، به این پیشکسوت مطبوعات ورزشی، درگذشت فرزندش را تسلیت گفت. وزیر ورزش و جوانان که بدلیل همزمانی مراسم ترحیم سید فراز هاشمی با یکی از جلسات، امکان حضور در مراسم ترحیم فرزند غفور هاشمی پیشکسوت مطبوعات ورزشی و از مربیان سابق فوتبال تهران را پیدا نکرده بود، با حضور در منزل او، درگذشت فرزندش را تسلیت گفت.

در این دیدار غفور هاشمی با قدردانی از وزیر ورزش برای این حضور، توضیحاتی درباره روزهای بیماری و درگذشت فرزندش ارائه کرد و کیومرث هاشمی نیز به او و مادر داغدیده تسلیت گفت و از خداوند برای آنها صبر مسئلت کرد.