دیدار مدیر عامل صندوق حمایت با جانباز انقلاب اسلامی و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال نشسته

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با جانباز انقلاب اسلامی و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال نشسته کشور دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، عصر امروز، یکشنبه نوزدهم فروردین ماه، عباس واحدی مدیرعامل صندوق حمایت با حضور در منزل مجید سلیمانی، جانباز انقلاب اسلامی و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال نشسته کشور، با این پیشکسوت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل صندوق در این دیدار با بیان اینکه جانبازان انقلاب با ایثار و از خودگذشتگی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته اند، گفت: شما بعنوان قهرمان همچنین غرور و افتخار ملی وصف ناپذیری را در میادین بین المللی ورزش برای مردم کشور به ارمغان آوردید و الگوی شایسته نسل امروز هستید.

سلیمانی نیز ضمن قدردانی از حضور واحدی در منزل خود، گفت:  باعث خرسندی است که مدیر عامل صندوق به ورزشکاران و پیشکسوتان جانباز  توجه ویژه دارد. امیدوارم در سایه عنایت خداوند باشید.

مجید سلیمانی متولد پانزدهم شهریور 1343 است. وی جانباز انقلاب اسلامی و یکی از بهترین بازیکنان والیبال نشسته دنیا و از نسل طلایی والیبال نشسته کشور می باشد. سلیمانی همراه با تیم ملی والیبال نشسته ایران در پارالمپیک های 1992 بارسلون، 1996 آتلانتا و 2000 سیدنی مقام قهرمانی را کسب کرده است. سلیمانی همچنین طلای دو دوره بازی های جهانی 1994 آلمان و 1998 تهران را نیز در کارنامه دارد.