کیومرث هاشمی: خانواده ورزش مشارکت خوبی در انتخابات داشت

وزیر ورزش و جوانان با حضور در محل صندوق انتخاباتی ورزش و جوانان در سالن شهید افراسیابی مجموعه شیرودی با بیان اینکه حضور جامعه ورزش می‌تواند به تقویت یک مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خوب منجر شود، اظهارداشت : هر ۲ مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است و من به جامعه ورزش در سراسر کشور که برای یک ایران قوی حضور پیدا کردند خداقوت می‌گویم.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی با اشاره به حضور پرشور جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: به همه کسانی که از  سراسر کشور در دو حوزه ورزش و جوانان برای یک ایران پرقدرت حضور پیدا کردند، خداقوت می‌گویم.

وزیر ورزش و جوانان جمعه یازدهم اسفند، با حضور در محل صندوق انتخاباتی ورزش و جوانان در سالن شهید افراسیابی مجموعه شیرودی با بیان اینکه حضور جامعه ورزش در انتخابات می‌تواند به تقویت یک مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خوب منجر شود، اظهار داشت : هر ۲ مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است و من به جامعه ورزش در سراسر کشور که برای یک ایران پرقدرت پای صندوق رای حضور پیدا کردند، خداقوت می‌گویم.

وی با تاکید بر اینکه حضور جامعه ورزش به نیابت از شهدا بود، بیان کرد: جامعه ورزش، همواره حضور اثرگذاری در عرصه‌های نظام و انقلاب داشته است و این بار نیز خانواده ورزش مشارکت خوبی در انتخابات داشت.

هاشمی حضور قهرمانان ورزشی در انتخابات را بسیار پرقدرت توصیف کرد و گفت: هم اکنون این جمعیت در کل شهرستان‌ها وجود دارد، چراکه اعتقاد دارند اگر نمایندگان قوی‌ای در مجلس باشند، می‌توانند به توسعه ورزش کمک کنند.

وی در ادامه افزود: ما نمایندگانی می‌خواهیم که نگاه همه جانبه از جمله نگاه خوب به ورزش داشته باشند. ما برای اینکه ورزش قوی‌ای داشته باشیم، باید مجلس قوی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ایران قوی در سایه یک ورزش قوی است، امیدوارم نمایندگانی انتخاب شوند که بتوانند به توسعه ورزش در راس قانون‌گذاری کمک کنند. جامعه ورزش نیازمند حمایت بیشتری است.

وی تصریح کرد : امیدوارم این مجلس با توجه به حضور پرشور مردم، مجلس قوی‌تری نسبت به گذشته باشد. من به سهم خودم از همه کسانی که حضور پیدا کردند، تشکر می‌کنم.

هاشمی در پایان گفت: مردم وقتی مشارکت الگوهای ورزشی خودشان در این عرصه‌ها را می بینند، برای حضور پررنگ ترغیب می شوند، امیدوارم این اتفاق خوب همچنان در سایر انتخابات ها استمرار پیدا کند و پررنگ‌تر باشد.