ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر امروز به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس امروز (شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار تهران خواهد رفت.

سرخ‌پوشان بعد از بازی با هوادار باید در دیداری حساس به مصاف حریف دیرینه خود یعنی استقلال تهران بروند. سرخپوشان این روزها و بعد از شکست مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. این تیم هم‌اکنون با ۱۷ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و شاگردان یحیی گل‌محمدی برای خارج شدن از بحران نیاز دارند بعد از ۶ بازی بدون پیروزی در دیدار با هوادار این تیم را شکست دهند و خود را آمده شهرآورد کنند.

علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس در بازی با الدحیل مثل همیشه در این بازی نیز در قفس توری این تیم قرار خواهد گرفت. محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی نیز در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار خواهند گرفت و علی نعمتی در سمت چپ و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در سمت راست خط دفاعی حضور خواهند داشت.

در خط هافبک باز هم میلاد سرلک در این بازی در پست ۶ و مسعود ریگی نیز در کنارش قرار خواهد گرفت. سروش رفیعی به عنوان مغز متفکر سرخ‌پوشان و طراح حملات در ترکیب است و سعید صادقی در بال راست به همراه مهدی ترابی پایه ریز حملات سرخ‌پوشان از جناحین روی دروازه هوادار خواهند بود.

وضعیت امید عالیشاه هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد در این بازی نیز در دسترس کادر فنی نباشد. از طرفی شهاب زاهدی با کارت قرمزی که در بازی با سپاهان گرفته، محروم است و نبیل باهوئی نیز با نظر گل‌محمدی از لیست این تیم خط خورده، از این رو محمد عمری که حالا در شرایط بازی قرار گرفته و نمایش قابل قبولی مقابل الدحیل داشت در ترکیب پرسپولیس در این بازی حساس خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و محمد عمری