ماهری‌پور دبیرکل قوی‌ترین مردان ایران شد

قهرمان قوی‌ترین مردان ایران و جهان به سمت سرپرست دبیری کمیته قوی‌ترین مردان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا،  پیمان ماهری‌پور که قهرمانی قوی‌ترین مردان ایران و جهان را در کارنامه خود دارد و از رکورد داران پاورلیفتینگ جهان است، به سمت سرپرست دبیرکلی کمیته قوی‌ترین مردان منصوب شد.

مهدی فاطمی نایب رییس کمیته قوی‌ترین مردان در خصوص این انتصاب گفت: به نظر من بچه‌های ما از نظر فنی و اطلاعاتی همه به روز هستند و سطح بالایی دارند. پیمان خودش یک قهرمان است و درد ورزشکاران را به خوبی می‌داند و با این حساب می‌تواند مدیریت مناسبی نیز داشته باشد. من به عنوان نایب رئیس، برادرم محراب فاطمی و محمود قراچورلو به عنوان رئیس کمیته، همگی پشتوانه او خواهیم بود تا بهترین نتیجه را کسب کند. ماهری‌پور از نظر قهرمانی عناوین زیادی دارد و به نظرم یک ورزشکار شش دانگ است.

وی با اشاره به جایگاه خالی ریاست کمیته داروان عنوان کرد: پیمان تا قبل از این رئیس کمیته داوران بود و از این به بعد نیز باید از قهرمانان خوب دیگر برای داوری استفاده کنیم. شاید دیگر رئیسی برای کمیته نگذاریم و برای هر مسابقه یک سرپرست انتخاب کنیم و خودمان هم از سمت مدیریتی بر آن نظارت داشته باشیم. سعی می‌کنیم که داوران ما از ورزشکاران ضعیف‌تر نباشند.