مذاکرات مثبت مسئولان فدراسیون بوکس با مربی کوبایی

مسئولان فدراسیون بوکس نشستی را با مربی کوبایی مد نظر خود برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، در این نشست که امروز شنبه در محل فدراسیون برگزار شد، سید روح‌الله‌ حسینی رئیس، سیدابراهیم موسوی نایب رئیس، علی دانشمندفرد دبیر فدراسیون، حسین رحمتی مدیر تیم های ملی بوکس و "رینالدو فونتس" مربی کوبایی حضور داشتند.

در این نشست، حاضرین در خصوص مباحث مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند و در خصوص برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان برای آغاز اردوها، حضور در اردوها و تورنمنت‌های خارجی صحبت کردند تا تیم کشورمان با بهترین شرایط آماده حضور در مسابقات مهم پیش‌رو شود.

مسوولان فدراسیون در این نشست، نظرات خود را مطرح کرده و توقعات‌شان‌ را بیان کردند.

فونتس در این نشست، گفت: می‌خواهم دانشم‌ را در اختیار بوکس ایران بگذارم تا نتایج خوبی کسب کنیم و با هم کار را پیش ببریم تا به اهداف دست یابیم.

وی گفت: با توجه به تحربه‌ای که دارم‌ باید شرایط بوکسورها را در اردوها ببینیم تا نظراتم را بگویم و تصمیم گیری‌های‌ لازم را انجام بدهم.

این مربی افزود: برای من ملاک انتخاب نفرات، فقط یک مسابقه انتخابی نیست و بوکسورها را در طول اردوها و با فاکتورهای مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهم. برنامه من، اردو به اردو و با توجه به مسابقات پیش‌رو، خواهد بود.

گفتنی است، مذاکرات بین مسوولان فدراسیون بوکس با این مربی ادامه خواهد داشت.

رینالدو فونتس متولد ۱۹۷۳ میلادی است و اکنون ۵۰ ساله است. او در دوران قهرمانی خود، دو مرتبه با تیم سانتیاگو قهرمان کوبا شده‌ است. وی همچنین دارای چند مدال بین‌المللی است.

این مربی ۱۸ سال است که وارد عرصه مربیگری شده و در بین کادر مربیان ملی فدراسیون بوکس کوبا قرار دارد.

وی چند سال هدایت تیم ملی جوانان کوبا را برعهده داشته و در تیم ملی بزرگسالان کوبا نیز سابقه فعالیت دارد. فرناندو یکی از شاگردان اوست که قهرمان بزرگسالان جهان شده است.