وزیر ورزش و‌ جوانان: اولویت ما تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت است

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه اولویت دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: دور دوم سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های دو‌حوزه ورزش و جوانان اختصاص می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: امروز از پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های فرسوده ورزشی بازدید کردیم و همچنین دیداری نیز با ورزشکاران استان انجام شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته است، اما نیاز به توجه بیش‌تری دارد، قبل از انجام سفرهای استانی رئیس جمهور و هیات دولت مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف بررسی می‌شود، در این سفر نیز وعده‌هایی داده شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری در دور سفر ریاست جمهوری اختصاص پیدا خواهد کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم.

هاشمی با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته هیات دولت به چهارمحال و بختیاری حدود ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان استان اختصاص پیدا کرد، عنوان کرد: در دور دوم سفر نیز بالغ ۳۰۰ میلیارد تومان میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی توضیح داد:  از این میزان ۲۵ میلیارد تومان برای یک پروژه ورزشی در شهرکرد و ۲۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات ورزشی تخصیص پیدا می‌کند، همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های خانه جوان شهرکرد و لردگان اختصاص دادیم، از منابع داخلی وزارتخانه نیز اعتباری برای برخی پروژه‌ها تخصیص پیدا خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است، تصمیم به احداث پروژه جدید نداریم، مگر اینکه استان‌ها از منابع استانی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: بالغ بر ۳۵۰۰ هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد که تعدادی از آنها پروژه های ورزشی ۱۵ هزار نفری یا ۲۵ هزار نفری هستند که اولویت ما تکمیل این پروژه های بالای ۸۰ درصد است.

وی در پایان گفت: حال مردم با ورزش خوب می‌شود، ورزش موضوعی است که عمده مردم آن را دوست دارند، لذا تلاش می‌کنیم هرچه زودتر پروژه‌های در دو حوزه ورزش و جوانان به بهره‌برداری برسد تا مردم خوشحال‌تر شوند.