تیم ملی اسنوکر از راهیابی به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان بازماند

تیم ملی اسنوکر کشورمان با قبول شکست برابر هنگ‌کنگ از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی پیکارهای قهرمانی جهان بازماند.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از فدراسیون بولینگ و بیلیارد،  تیم ملی اسنوکر کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اسنوکر تیمی قهرمانی جهان در حالی که ۲ بر صفر از تیم ملی هنگ‌کنگ پیش بود با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امیر سرخوش و علی قره‌گوزلو در تیم ملی اسنوکر کشورمان در مرحله گروهی مسابقات ۳ بر صفر سریلانکا را شکست دادند اما در ادامه و پس از قطعی شدن صعود به مرحله حذفی ۳ بر ۲ از تیم قبرس شکست خوردند و به عنوان تیم دوم گروه خود به دور حذفی راه پیدا کردند.

ملی‌پوشان اسنوکر کشورمان با راهیابی در جمع ۱۶ تیم راه یافته در مرحله حذفی در مقابل تیم فنلاند قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کنند.

سرخوش و قره‌گوزلو در مرحله یک چهارم متاسفانه مقابل تیم هنگ‌کنگ تن به شکست دادند و شانس رسیدن به نیمه نهایی مسابقات را از دست دادند.

از صبح امروز نیز ۲۱ ابان ماه ۱۴۰۲ سرخوش و قره گوزلو در اسنوکر ۶ توپ به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

رقابت‌های اسنوکر تیمی قهرمانی مردان جهان روزهای ۱۷ تا ۲۱ آبان به میزبانی کشور قطر برگزار شد و تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از امیر سرخوش و علی قره‌گوزلو تحت هدایت کامران شهلا در این رقابت‌ها حضور یافت.