حضور ۷ تیم خارجی در دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا به میزبانی ایران

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برای اولین بار با حضور ۷ تیم خارجی به میزبانی ایران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان با حضور ۷ تیم کویت، قزاقستان، قرقیزستان، عراق، ژاپن، افغانستان و مالزی در دو بخش زنان و مردان برای اولین بار از دوم تا نهم آذر به میزبانی ایران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می‌شود.

مهران تیشه‌گران درباره برگزاری این رقابت‌ها گفت: تمام شرایط و امکانات لازم برای برگزاری اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان با همکاری فدراسیون دوومیدانی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد. این رقابت‌ها در ۱۱ ماده زنان و در بخش مردان در کلیه ماده‌های دوومیدانی برگزار خواهد شد.

وی در پایان همچنین با بیان این که رقابت‌های جودوی زنان و مردان نیز که قرار بود بهمن ماه به میزبانی ایران برگزار شود به قزاقستان موکول شد، اظهار کرد: برای برگزاری مسابقات قهرمانی جهان جودو ناشنوایان به فدراسیون جهانی درخواست میزبانی داده بودیم که متاسفانه فدراسیون جهانی با برگزاری این رقابت‌ها در کشور قزاقستان موافقت کرد و قرار است این مسابقات بهمن سال آینده در قزاقستان برگزار شود.