پایان تیروکمان قهرمانی آسیا/ کمانداران ایران به سهمیه المپیک نرسیدند

تیم‌ملی تیروکمان ایران بدون کسب سهمیه المپیک پاریس در مسابقات قهرمانی آسیا در بانکوک به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، تیم تیراندازی با کمان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پنجشنبه ۱۲ آبان ماه راهی بانکوک شد و از ۱۹ تا ۲۲ آبان نیز مسابقات کسب سهمیه المپیک در بانکوک تایلند برگزار می‌شود. محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، میلاد رشیدی در ماده کامپوند آقایان، صادق اشرفی، رضا شبانی، فائز محمدی و محمدحسین گلشنی در ماده ریکرو آقایان،  مبینا فلاح، مهتا عبدالهی، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در ماده ریکرو بانوان و بیتا عاشق‌زاده در ماده کامپوند بانوان نفرات اعزامی ایران به این دوره از مسابقات بودند و سونگ چیل هونگ، سرمربی تیم‌ملی تیروکمان، مهسا بدخشان به عنوان مربی و امید نجاری به عنوان سرپرست تیم‌ملی را همراهی کردند.

عدم صعود تیم ریکرو بانوان و مردان و تیم کامپوند مردان

تیم ریکرو بانوان و تیم کامپوند مردان از صعود به مراحل بالاتر مسابقات قهرمانی آسیا بازماندند.

تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب یسنا پورماهانی، مبینا فلاح و مهتا عبدالهی پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.  تیم ریکرو مردان نیز با ترکیب رضا شبانی، صادق اشرقی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک چهارم نهایی به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

همچنین تیم کامپوند مردان ایران نیز با ترکیب محمدصالح پالیزبان، آرمین پاکزاد و میلاد رشیدی پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی به مصاف تیم چین تایپه رفت و با نتیجه ۲۳۳ بر ۲۲۰ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.