دعوت ۶ تکواندوکار جدید به اردوی تیم ملی

دور جدید تمرینات تیم ملی مردان ایران جهت حضور در رقابت‌های پیش‌رو در حالی از فردا یکشنبه آغاز می‌شود که ۶ تکواندوکار جدید نیز به اردو دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو با هدف حضور در مسابقات پیش‌رو (گرنداسلم ووشی چین)، از فردا یکشنبه با دعوت از ۶ چهره جدید در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

با اعلام سازمان تیم‌های ملی، علیرضا حسین پور(دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو)، علی احمدی، سروش احمدی، مهدی عابدینی، امیررضا غلامی و امیرمحمد اشرفی ۶ تکواندوکاری هستند که با صلاحدید کادر فنی و پس از درخشش در هفته نخست لیگ برتر به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند تا در کنار سجاد مردانی، متین رضایی، ابوالفضل یعقوبی، آرین سلیمی، مهدی حاجی موسائی، ابوالفضل زندی و مهران برخورداری تمرینات خود را دنبال کنند.

تا پایان رقابت‌های جام‌جهانی کره جنوبی؛ تمرینات زیر نظر رضا ایمان‌زاده و مهرداد یوسفی مربیان تیم ملی ادامه دارد و پس از بازگشت تیم ملی از گویانگ، مجید افلاکی سرمربی تیم ملی به همراه میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی ۳ بازیکن حاضر در این رویداد به تمرینات ملحق خواهند شد.