بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

کسب دو مدال برنز در پاراتیروکمان و وزنه‌برداری

محمدرضا زندی در رشته تیراندازی با کمان و نیکو روزبهانی در رشته پارا وزنه‌برداری بازی های پاراآسیایی هانگژو چین صاحب مدال برنز شدند.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، در آخرین روز از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، زندی نیکو روزبهانی در رشته‌های تیراندازی با کمان و پارا وزنه برداری برنز گرفتند.

در رقابتهای تیراندازی با کمان چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در کلاس w۱ در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی فویانگ شهر هانگژو، محمدرضا زندی در نیمه‌نهایی مسابقات پارا تیراندازی با کمان و در کلاس W۱، مقابل کمانداری از چین با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۶ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

زندی در دیدار رده بندی به مصاف نماینده ای از ژاپن رفت و با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۳۰ به پیروزی رسید و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

نیکو روزبهانی نیز در این روز به مدال برنز پارا وزنه برداری چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی دست پیدا کرد. نماینده ایران با مهار وزنه ۱۲۶ کیلوگرمی موفق شد در جایگاه سوم دسته ۸۶+ کیلوگرم بانوان بایستد.

وزنه بردار چین "ژوئمی دنگ" با مهار وزنه ۱۵۳ کیلوگرمی در جایگاه نخست ایستاد. "سیریانتی" از اندونزی نیز با ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره رسید.