تیم دوبل ریکرو بانوان ایران به مدال نقره رسید

تیم دوبل ریکرو بانوان پارا تیراندازی با کمان ایران با شکست برابر چین به مدال نقره بازی‌های پارا آسیایی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، دیدار فینال ریکرو بانوان پارا تیراندازی با کمان چهارمین دوره بازی‌های پارا آسیایی هانگژو بین ایران و چین برگزار شد. در دیدار فینال تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی و سمیه رحیمی در یک رقابت مهیج و نزدیک مقابل تیم میزبان ۵ بر ۴ مغلوب شد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

تیم ایران با پیروزی بر اندونزی به دیدار پایانی راه یافته بود و تیم چین هم کره جنوبی را در مرحله نیمه نهایی شکست داده بود.

در ادامه رقابت‌های امروز، کاروان ایران در رشته پاراتیراندازی با کمان همچنان در دوبل ریکرو مردان و دوبل کامپوند بانوان هم شانس مدال آوری دارد.

زهرا نعمتی: تمام تلاشمان را کردیم اما جو با چین بود

زهرا نعمتی گفت: رقابت مهیجی را در دیدار فینال دوبل ریکرو بانوان سپری کردم و هر چند تلاش زیادی داشتیم اما به مدال نقره رسیدیم که باز هم خوشحالم. جو دیدار فینال با حضور تماشاگران میزبان به سود چین بود اما به هر حال رقابت خوبی سپری شد و قطعا در ادامه پاراتیراندازی با کمان باز هم می‌درخشد.

او افزود: هر چه مدال و افتخار کسب می‌کنم تقدیم به مردم خوب ایران و امیدوارم باز هم آنها را شاد کنیم.

سمیه رحیمی، دیگر ملی‌پوش ایران، هم گفت: واقعا هر چه در توان داشتیم گذاشتیم و تلاشمان را کردیم و هدفمان کسب مدال طلا بود.