۳ مدال تالوکاران ایران در مسابقات رزمی جهان

تالوکاران تیم ملی ووشو ایران، به سه مدال (۲ نقره و یک برنز) در بازی‌های رزمی جهان دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، در جریان سومین دوره بازی‌های رزمی جهان که به میزبانی ریاض عربستان در حال برگزاری است، تالوکاران تیم ملی ووشوی ایران، به سه مدال (۲ نقره و یک برنز) دست یافتند.

مسابقات کامبت گیمز در حالی از ۲۸ مهر تا ۲ آبان به میزبانی ریاض عربستان پیگیری می‌شود که تیم ملی ووشوی ایران، با ۷ ورزشکار (۳ سانداکار و ۴ تالوکار) در این پیکارها حضور یافت.

حانیه رجبی در بسته "نان‌چوان – نن‌دائو" با امتیاز ۱۹.۴۲۰ به مقام سومی دست یافت و صاحب مدال برنز این مسابقات شد. نماینده مالزی با امتیاز ۱۹.۴۹۲ به مدال طلای این بسته دست یافت و نماینده ازبکستان هم با نمره ۱۹.۴۵۲، به مقام دوم و مدال نقره رسید.

زهرا کیانی هم که به تازگی نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را کسب کرده است، در بسته "جین‌شو – چیانگ‌شو" این رقابت‌ها با نمره ۱۹.۳۹۶ مدال نقره کسب کرد. ورزشکاری از ماکائو با نمره ۱۹.۴۷۹ به عنوان نخست دست یافت و نماینده مالزی هم با امتیاز ۱۹.۳۹۲ سوم شد.

سامان احمدی نیز در فرم "چانگ‌چوان" با نمره ۹.۵۸۳ به عنوان دومی دست یافت و صاحب مدال نقره شد. تالوکاری از نپال با نمره ۹.۷۲۳ به عنوان نخست این فرم دست یافت و "فلیپه داسیلوا" از برزیل هم سوم شد.

شاهین بنی‌طالبی دیگر تالوکار تیم کلی ایران، در این دوره از رقابت‌ها از رسیدن به مدال ناکام بود.

شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی سه سانداکار تیم ملی ووشو ایران هم با پیروزی برابر حریفان خود، به فینال این رقابت‌ها صعود کرده و مدال نقره خود را قطعی کرده‌اند.