تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز ملی پارالمپیک

وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک به مناسبت روز ملی پارالمپیک برای کاروان فرزندان ایران آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی با تبریک روز ملی پارالمپیک، برای کاروان ورزشی فرزندان ایران در بازی‌های پارآسیایی هانگژو آرزوی موفقیت کرد.

متن پیام به این شرح است:

۲۴ مهر روز ملی پارالمپیک فرصتی برای پاس‌داشت انسان‌های با اراده‌ای است که لحظات زندگی را قدر دانسته و با عزم و اراده‌ جدی، عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

رویدادهای رقابتی و عرصه‌های ورزشی طی ادوار مختلف بیان‌گر این حقیقت بوده که معلولیت تجسم عینی توانمندی و قدرت اراده است و به بستری برای بروز توانمندی انسان‌هایی تبدیل شده که معلولیت را زمین‌گیر گرده و به نقطه قوتی قابل اتکا تبدیل کرده‌اند.

تلاش ارزشمند جانبازان گران‌قدر و افراد دارای معلولیت را که متعهدانه و متخصصانه، عرصه‌ ورزش را به محلی برای تجلی توانمندی ورزش کشور بدل کرده‌اند، ارج می‌نهم و به همت والای آن‌ها درود می‌فرستم.

با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ملی پارالمپیک به همه پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران عرصه ورزش‌های معلولان، توان‌یابان و نابینایان و دست‌اندرکاران خدوم ورزش‌های پارالمپیکی تبریک عرض می‌کنم.

امید دارم کشورمان در بازی‌های پارآسیایی هانگژو روزهای خوب و موفقیت‌آمیزی را پیش‌رو داشته باشد.