اعزام تیم ملی اسکیت ایران به قهرمانی آسیا

ترکیب تیم ملی اسکیت ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شرایطی اعلام شد که این تیم نسبت به هانگژو با چند تغییر راهی پیکارهای قاره کهن می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا،  تیم ملی اسکیت ایران در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های آسیایی هانگژو به میدان می‌رود.

در رشته سرعت، محمد سروش‌مهر، آروین نجفی، محسن کاظمی، محیا دست‌پاک، آلاله حشمتی، سما شیخ بیگلو به مربیگری محمد آرزومند، در رشته هنری، محمود نیک‌پور، بیتا مرادخانی، صبا سادات طباطبایی، پرنیا رهنما، سارا حاجی پهلوان به مربیگری فرنوش میرزازاده و در فری استایل، مژده شعبانی، رومینا سالک، رضا لسانی، محمد امین عباسیان به مربیگری فرزانه ایوبی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

این در شرایطی است که تیم سرعت ایران در بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال نشد اما در فری‌استایل ترانه احمدی در رشته اسکیت فری‌استایل نقره‌ای شد و رومینا سالک نیز با ثبت رکورد ۴/۲۵۴ صدم ثانیه توانست رکورد انفرادی جهان را بشکند.

نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۶ مهر تا ششم آبان به میزبانی بیداهه چین برگزار می‌شود و تیم ایران بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو در این رویداد به مصاف رقبای خود می‌رود.