بازی‌های آسیایی هانگژو/صعود تیم ۲ نفره کایاک ۵۰۰ متر مردان به فینال

تیم ۲ نفره کایاک مردان ایران به عنوان تیم برتر راهی فینال بازی‌های آسیایی هانگژو شد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا،  در ادامه مسابقات قایقرانی، پیمان قویدل و سپهر ساعت‌چی در ماده کایاک ۲ نفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، قرقیزستان، اندونزی، تایلند و ماکائو به رقابت پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۳۸ ثانیه به عنوان تیم اول از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

پیش از این، هدیه کاظمی و الناز شافعیان در قایقرانی کایاک ۲ نفره ۵۰۰ متر زنان به رقابت با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، تایلند و ویتنام پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه به عنوان تیم سوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

سهرابیان: منتظر خبرهای خوبی از قایقرانی باشید

رییس فدراسیون قایقرانی براین باور است موفقیت‌هایی که در این رقابت‌ها کسب شده حاصل تلاش هیئت‌های ورزشی و مربیان سازنده‌ای است که نقش مهمی در هدایت ورزشکاران رشته داشته‌اند.

علیرضا سهرابیان اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که دختران و پسران قایقرانی توانستند در نخستین روز مسابقات به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند. دو مقام اول و یک مقام سومی در کایاک یک نفره و کانوی کانادایی مردان و کایاک دونفره بانوان از جمله نتایجی است که از صبح امروز برای کشورمان به دست آمده است.

رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: امیدواریم با تلاش بچه‌ها  و نتایجی که به دست می‌آورند مستقیم به فینال بازی‌ها بروند. به امید خدا تا دو روز آینده منتظر خبرهای خوبی از دختران و پسران قایقران باشید.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف ملی‌پوشان قایقرانی برای کسب بهترین نتیجه، افزود: ان‌شاالله با مدال‌های خوشرنگی که در این رشته توسط قایقرانان کسب خواهد شد، بتوانیم در ارتقا رنکینگ ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی نقش اثرگذاری داشته باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: لازم می‌دانم  از تمامی روسای هیئت‌های ورزشی و مربیان سازنده‌ای که اسمی از آنها برده نمی‌شود، اما نقش مهمی در هدایت ورزشکارانی دارند که امروز به آنها می‌بالیم، تشکر و قدردانی  کنم.