اعزام ۴ ورزشکار تنیس روی میز به بازی‌های پاراآسیایی

مدیر فنی تیم ملی پاراتنیس روی میز گفت: سعی داریم در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی حضوری کیفی و مدال‌آور نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، سیما لیموچی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام چهار ورزشکار تنیس روی میز مردان به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: تلاش بر این بود که در این دوره بانوان نیز به بازی‌های پاراآسیایی اعزام شوند اما چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک بر مبنای کیفی‌گرایی و شانس کسب مدال بود شرایط اعزام تنها چهار ورزشکار مرد به این بازی‌ها فراهم شد.

او از حسن جانفشان (دارنده مدال برنز دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی) مهدی رضاپور، ناصر دهقانپور و عرفان غلامی در کلاس نشسته و ایستاده به عنوان نفرات اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نام برد و گفت: هر چهار ورزشکار اعزامی با توجه به پیشرفتی که در اردوهای آمادگی داشتند، شرایط خوبی دارند و به مدال آوری آنها طبق نظر کادر فنی امیدواریم.

لیموچی افزود: دوره قبل تنها موفق به کسب یک مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی توسط حسن جانفشان در کلاس نشسته شدیم اما این دوره پیش‌بینی ما راهیابی او به مرحله فینال و کسب مدال نقره یا طلاست. البته بر اساس پیش‌بینی صورت‌گرفته، در این دوره، هدف حضور کیفی و افزایش تعداد مدال‌ها نسبت به دوره قبل است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات و امکانات برای اعزام ملی‌پوشان به هانگژو مشکل خاصی وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشکاران تمرین‌هایشان را در ورزشگاه شهید شیرودی سپری می‌کنند و شرایط راضی‌کننده است. یکی از مشکلات ملی‌پوشان پاراتنیس نداشتن یار تمرینی بود که با استفاده از قهرمانان تنیس روی میز یا برخی از مدال‌آوران پیشین پاراتنیس روی میز سعی کردیم این مشکل را برطرف کنیم.

مدیر فنی تیم پاراتنیس روی میز در پایان با بیان اینکه ورزشکاران اعزامی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند، اظهار کرد: آخرین اردوی آمادگی تیم ملی پاراتنیس روی میز برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی از ۱۶ مهر آغاز می‌شود و تا ۲۶ مهر ادامه خواهد داشت.