مربی تیم ملی پارادوومیدانی: شانس کسب ۳۰ مدال را در هانگژو داریم

مربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام ۳۸ ورزشکار در رشته‌های پارادوومیدانی به بازی‌های پارآسیایی هانگژو خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ نفر از ملی پوشان در این رقابت‌ها شانس کسب مدال دارند.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، عزت الله پرنیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی برای حضور در بازی‌های پارآسیایی هانگژو، اظهار کرد: اردوهای تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان جهت شرکت در این رقابت‌هااز حدود یک سال پیش آغاز شد و حدود ۲۰ مرحله اردو را پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: ۳۸ ملی پوش پارادوومیدانی در حال حاضر در اردوی شهر محلات استان مرکزی حضور دارند و تا هفتم مهر ماه در این اردو حضور خواهند داشت.

مربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان تصریح کرد: تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان ۲۴ مهر تهران را به مقصد چین ترک خواهد کرد تا  در بازی‌های پارآسیایی هانگژو شرکت کند.

وی افزود: در دوره قبل این بازی‌ها که به میزبانی جاکارتا اندونزی برگزار شد، از ایران ۶۲ ملی پوش اعزام شد که ۵۷ مدال رنگارنگ کسب کردند، اما برای این دوره تنها افرادی که شانس کسب مدال دارند اعزام شده‌اند، لذا تعداد افراد اعزامی کم شده است.

پرنیان خاطرنشان کرد: از مجموع ۳۸ ملی‌پوشی که برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شوند، بیش از ۳۰ نفر شانس کسب مدال دارند.

مدیر تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان که ریاست هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه را نیز برعهده دارد، در خصوص حضور ورزشکاران کرمانشاه در این رقابت‌ها هم گفت:  برای این دوره از بازی‌های آسیایی از  کرمانشاه چهار ورزشکار به همراه خودم به عنوان مربی اعزام می‌شویم.

وی افزود: یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه، هرمز صیدی در رشته پرتاب نیزه، مسعود امامی در رشته والیبال نشسته و شهلا بهروزی‌راد در رشته پاراقایقرانی ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به بازی‌های آسیایی هانگژو هستند.

به گفته این مسئول، هرچهار ورزشکار کرمانشاهی شانس کسب مدال در این رقابت‌ها را دارند.