هاشمی در اردوی هندبال تنها چند دقیقه پس از وزیر شدن: می‌دانم در گروه مرگ هستید

وزیر ورزش و جوانان پس از کسب رای اعتماد از مجلس بلافاصله از اردوی تیم ملی هندبال اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ساعتی پس از کسب رای اعتماد از سوی مجلس به فدراسیون هندبال رفت و از اردوی تمرینی این تیم پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین بازدید کرد و در جریان روند تمرینات ورزشکاران اعزامی قرار گرفت.

تیم ملی هندبال آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به هانگژو پیگیری می‌کند و روز دوشنبه به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این دیدار، اظهار کرد: چند روز پیش برخی اعضای هندبال از عدم توجه مسئولان گله‌مند بودند و به همین خاطر صحبت‌هایی انجام شد که خوشبختانه وزیر جدید ورزش در اولین بازدیدش به دیدار هندبالیست‌ها آمد.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: متاسفانه باشگاه‌های اروپایی به برخی لژیونرهایمان مجوز حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را ندادند به همین خاطر کار بسیار سختی در هانگژو خواهیم داشت.

همچنین کیومرث هاشمی وزیر جدید وزارت وررش و جوانان هم در جریان این بازدید گفت: بازی‌های آسیایی به عنوام المپیک آسیایی هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و کسب افتخار در این بازی‌ها برای ورزش کشور اهمیت زیادی دارد. یک زمانی بدنه تیم ملی از ۴-۵ استان بود، اما با تلاش‌ پاکدل و روسای قبلی فدراسیون هندبال شاهدیم که هندبال در سراسر کشور گسترش پیدا کرده و در حال حاضر بازیکنانی از استان‌های مختلف در تیم‌ملی هستند.

وی افزود: ما هم می‌دانیم که تیم ملی هندبال در گروه مرگ بازی‌های آسیایی حضور دارد، اما ما از شما بازیکنان می‌خواهیم با نهایت توان بازی کنید، زیرا مردم بهترین قاضی هستند و مسلما هیچ تلاشی بدون پاسخ نخواهد ماند. وظیفه بازیکنان تمرین کردن و گوش کردن به نکات کادرفنی است و امیدارم بهترین نتایج را کسب کنید.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به شما، کادر فنی و مجموعه همکاران در فدراسیون و کمیته ملی المپیک خدا قوت می‌گویم. خواسته‌هایتان را بررسی و مشکلات را برطرف می‌کنیم. این حداقل درخواستی است که خوابگاه بچه‌ها بازسازی شود تا بدون نگرانی به فعالیت اصلی خود بپردازند. این وظیفه ماست و وظیفه شما تمرین و گوش سپردن به کادر فنی است. برایتان آرزوی موفقیت دارم. 

همچنین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال گفت: بابت اینکه امروز به عنوان وزیر ورزش انتخاب شدید به جنابعالی تبریک می‌گویم و خوشحالم که فردی از خانواده هندبال در این پست حضور دارد. در گروه مرگ هستیم و مسلما برای کسب مدال به بازی‌های آسیایی نمی‌رویم، اما قول می‌دهم که در هر بازی برای پیروزی بجنگیم.