عنایت آتشی: جامعه ورزش از آقای هاشمی حمایت می‌کند/ جلسه با پیشکسوتان یکی از اقدامات مثبت سرپرست وزارت ورزش و جوانان بود

پیشکسوت بسکتبال ایران گفت: جامعه ورزش از آقای هاشمی حمایت می‌کند و ایشان را تنها نخواهند گذاشت، ان‌شاله به زودی ایشان با رای اعتماد مجلس بتواند قوی شروع به فعالیت کند و برنامه‌های خود را در وزارت ورزش و جوانان پیاده کند.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عنایت آتشی درخصوص معرفی کیومرث هاشمی به مجلس برای گرفتن رای اعتماد از نمایندگان اظهار داشت: آقای هاشمی از جنس و بافت ورزش است و بدون شک اگر نمایندگان رای اعتماد به ایشان بدهند بهتر از هرکس با درد و مشکلات ورزش آشنا است و در همین راستا می‌تواند با راهکارهای مناسب مشکلات  موجود را برطرف کند.

پیشکسوت بسکتبال افزود: جامعه ورزش از آقای هاشمی حمایت می‌کند و ایشان را تنها نخواهند گذاشت، ان‌شاله به زودی ایشان با رای اعتماد مجلس بتواند قوی شروع به فعالیت کند و برنامه‌های خود را در وزارت ورزش و جوانان پیاده کند.

عنایت آتشی تصریح کرد: با حضور آقای هاشمی شرایط ورزش کشور بهتر خواهد شد و مطمئنا اتفاقات خوبی رقم زده خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از اتفاقات خوب از ابتدای حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان برگزاری جلسه با پیشکسوتان بود که قطعا این مسئله باعث خواهد شد از تجربیات و نقطه نظرات همه پیشکسوتان در راستای توسعه ورزش کشور بهره گرفته شود.