دبیر: هر ۱۰ کشتی‌گیر آزاد و فرنگی روی مدال هستند

ریس فدراسیون کشتی گفت: هر ۱۰ کشتی‌گیر آزاد و فرنگی روی مدال هستند مگر این که خودشان اشتباه کنند، اگر روی روال طبیعی پیش بروند هر ۱۰ کشتی گیر اعزامی آزاد و فرنگی مدال کسب می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، علیرضا دبیر در دیدار با محمد پولادگر با ملی‌پوشان کشتی پیش از اعزام به مسابقات جهانی بلگراد اظهار کرد: از سرمربیان تیم پژمان درستکار و رنگرز تشکر می‌کنم، ما مامور به وظیفه هستیم و نتیجه دست خداست، اگر وظیفه را خوب انجام دهیم خدا می گوید حتی اگر کافر هم باشی جوابت را می‌دهم. انصافا ملی‌پوشان ما آزاد و فرنگی و سرمربیان و مربیان کم نگذاشته‌اند. من در مسابقات آسیایی آزاد ناراحت بودم اما الان هیچ چیزی وجود ندارد که من به کشتی‌گیران گیر بدهم و این نشان می‌دهد که خیلی خوب کار کرده‌اند و از این جهت از سرمربیان و مربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیده‌اند و آن چه از دست آن‌ها برمی‌آمد انجام داده‌اند.

او گفت: در مسابقات جهانی بلگراد سهمیه المپیک پاریس نیز توزیع می‌شود ما ۴ سهمیه المپیک داریم اما کسب سهمیه در بلگراد واقعا سخت است در فرنگی که قطعا سهمیه نمی‌گیریم مثل آن سالی که در ۸۷ کیلوگرم سهمیه را به ما ندادند و هر بار بلایی سر ما آوردند، آزاد هم شرایط سخت خواهد بود.