مسابقات اسنوکر ووهان؛ رویارویی وفایی با حریف قدرتمند هنگ‌کنگی

برترین و تنها اسنوکرباز حرفه‌ای ایران در مسابقات آزاد ووهان، در کنار برترین‌های جهان به رقابت می‌پردازد و شروع سختی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، مسابقات آزاد ووهان اولین رویداد رنکینگ است که از سال ۲۰۱۹ در سرزمین اصلی چین برگزار می‌شود و یکی از سه رویداد رنکینگ در چین در طول فصل ۲۴ - ۲۰۲۳ در کنار مسابقات قهرمانی بین المللی و آزاد جهانی خواهد بود. دور مقدماتی این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۴ شهریور ماه در شهر لستر انگلستان و سپس مراحل نهایی از ۱۸ تا ۲۴ آبان در شهر ووهان چین برگزار می‌شود. جوایز بسیار خوبی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده و جایزه نفره اول ۱۴۰۰۰۰ پوند است.

برترین ورزشکاران اسنوکر جهان همچون رونی اوسالیوان و کن دوهرتی، پادشاهان سابق کروسیبل، در این مسابقات رو در روی هم قرار گرفتند. دیگر رقابت جالب این مسابقات رویارویی لوکا برسل قهرمان جهان برابر زینگ زیهائو از چین است.

حسین وفایی هم مقابل مارکو فو از هنگ کنگ قرار گرفته که انتظار می‌رود رقابت حساسی بین آنها شکل بگیرد.. مارکوفو زمانی در جایگاه ۵ جهان قرار داشت و حالا بازی او با وفایی که امروز در جایگاه ۱۶ جهان قرار دارد جذابیت زیادی را به همراه خواهد داشت.

این مسابقه در روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه برگزار می‌شود که طبق اعلام World Snooker در مرحله مقدماتی این رویداد برای هواداران هیچ دسترسی وجود نخواهد داشت.