مناف هاشمی‌ توضیح داد:

اعضای کادر فنی هم در بازی‌های آسیایی پاداش مدال‌آوری می‌گیرند

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد میزان پاداش پرداخت شده به سایر اعضای کادر فنی (به جز سرمربی) در بازی‌های آسیایی هانگژو در صورت کسب مدال توسط ورزشکار، توضیح داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، کمیته ملی المپیک مدتی پیش اعلام کرد که پاداش پای سکو برای مدال طلا ۱۵ هزار دلار، مدال نقره ۶ هزار دلار  و برنز ۳ هزار دلار است. همچنین برای اولین بار به سرمربیان و روسای فدراسیون ها هم پاداش تعلق می‌گیرد. مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک همان زمان در این باره اعلام کرد: «پاداش سرمربیان مدال‌آور معادل بالاترین مدال کسب شده توسط ورزشکاران محاسبه می‌شود. برای مثال اگر در یک رشته یک ورزشکار نقره و یکی طلا گرفت، معادل بالاترین رنگ مدال هم برای سرمربی در نظر گرفته می‌شود. همچنین مصوب شد رییس فدراسیون‌های مدال‌آور نیز همین میزان پاداش را دریافت کنند. این دو بند در گذشته نبوده و انگیزه زیادی برای مربیان و روسا ایجاد خواهد کرد.»

مناف هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد میزان پاداش در نظر گرفته شده برای سایر اعضای کادر فنی در بازی‌های آسیایی هانگژو در صورت کسب مدال توسط ورزشکاران، اظهار کرد: میزان پاداش سایر اعضای کادر فنی بر اساس جدول پرداخت می‌شود؛ برای سایر اعضای کادر فنی، مطابق اعداد و ارقام مشخص شده در جدول تهیه شده اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: این جدول در اختیار روسای فدراسیون‌های ورزشی قرار می‌گیرد و به تشخیص رییس، نسبت به پرداخت آن به اعضای کادر فنی اقدام می‌شود.