بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم های ملی ووشو و کاراته

سرپرست وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم های ملی ووشو و کاراته بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشو،ر کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوهای تیم ملی کاراته و ووشو تاکید کرد از تمام اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی تا پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی بازدید خواهیم کرد.

وی در بازدید از اردوی تیم های ملی کاراته گفت: روزی که در وزارت ورزش و جوانان مستقر شدم، نشستی با دوستان‌مان در کمیته ملی المپیک داشتیم و به این جمع‌بندی رسیدیم که ضمن بازدید از اردوها، پای صحبت ورزشکاران و مربیان اعزامی بنشینیم و با بررسی مسائل و مشکلات، آنها را رفع کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ان‌شااله تا قبل از اعزام ورزشکاران، از اردوی همه رشته‌ها بازدید کرده و درجمع ملی پوشان کشورمان اعزامی به بازی‌های آسیایی حضور خواهیم یافت تا ورزشکاران در فضایی آرام به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شوند و نتایج خوبی کسب کنند.

هاشمی در ادامه سخنانش با اشاره به مسائل مربوط به کاراته عنوان کرد: یکی از مشکلات این رشته نداشتن کمپ تخصصی است که  این موضوع در دستور کار ما قرار خواهد گرفت تا با توجه به مدال‌آوری‌های این رشته، این معضل رفع شود  و دیگر  موضوع مکان تمرینی دغدغه ورزشکاران این رشته نباشد.

سرپرست وزارت ورزش وجوانان با تاکید براینکه رسالت ما مهیا ساختن شرایط بهتر برای ورزشکاران است، اظهار داشت: ان‌شااله با رفع مشکلات زیر ساختی این رشته، در اردوی‌های بعدی کاراته کاهای کشورمان بیشتر به بیان مسائل‌اختصاصی خود بپردازند.

هاشمی همچنین در اردوی تیم‌های ملی ووشو با تاکید برحمایت و پشتیبانی از فدراسیون‌های ورزشی اظهار امیدواری کرد، ملی پوشان ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو افتخار‌آفرین باشند.

وی با بیان اینکه اینکه حضور در جمع ورزشکاران و بازدید از اردوها وظیفه ماست اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در جایگاه خودش و کمیته المپیک هم در جایگاه خودش وظیفه دارند در جمع ورزشکاران باشند و دغدغه و نقطه نظرات و مشکلات را بشنوند.

وی در ادامه با اشاره به مطالب مطرح شده توسط مربیان و ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی ادامه داد: تمرکز خود را روی تمرین قرار بدهید و گوش به فرمان مربی خود باشید. حل مشکلات وظیفه ماست و ما حامی این رشته هستیم.