رستمیان در تپانچه ۲۵ متر یونیورسیاد به مدال نرسید/ تیم زنان سوم شد

تیم تپانچه ۲۵ متر زنان ایران در بازی‌های دانشجویان جهان صاحب مدال برنز شد و هانیه رستمیان در انفرادی همین ماده پنجم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی بازی‌های دانشجویان جهان تیم ملی تپانچه ۲۵ متر زنان به مدال برنز رسید و اما در فینال انفرادی هانیه رستمیان نتوانست مدال بگیرد و پنجم شد.

پنجمی رستمیان در تپانچه ۲۵ متر

در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان یونیورسیاد هانیه رستمیان با رکورد ۵۸۷.۲۲ در رده نخست و لعیا محمدی با رکورد ۵۷۵.۱۶ در رده هشتم ایستادند و به فینال رسیدند. اما رستمیان در فینال پنجم شد و محمدی نیز در رده ششم ایستاد. 

همچنین در مقدماتی این ماده آمیتیس جعفری با رکورد ۵۶۵.۹ در رده بیست و دوم ایستاد و به فینال نرسید. 

برنز تیمی تپانچه ۲۵ متر زنان

در بخش تیمی تپانچه ۲۵ متر زنان تیم ایران با ترکیب هانیه رستمیان، آمیتیس جعفری و لعیا محمدی در رده سوم ایستاد و مدال برنز گرفت. چین و کره اول و دوم شدند. 

پنجمی کیا در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان

در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان یونیورسیاد محمدحسین کیا با رکورد ۵۷۹.۱۳ در رده هفتم ایستاد و به فینال رسید. او در فینال در رده پنجم ایستاد و به مدال نرسید. کشورهای چین، کره و چک صاحب مدال شدند. 

سجاد پورحسینی در مقدماتی این ماده با رکورد۵۷۴.۱۶ در رده چهاردهم و امیرمحمد مقدم با رکورد ۵۶۵.۱۲ در رده سی ام ایستادند. 

چهارمی تیم تپانچه بادی مردان

همچنین تیم تپانچه بادی ۱۰ متر مردان با ترکیب سجاد پورحسینی، امیرمحمد مقدم و محمدحسین کیا در رده چهارم ایستاد. در این ماده کشورهای کره، چین و هند صاحب مدال شدند.

تفنگ سه وضعیت زنان

در تفنگ سه وضعیت زنان نیز نجمه خدمتی با رکورد ۱۱۶۲.۵۴ در رده بیست و نهم ایستاد. فاطمه کرم‌زاده با رکورد ۱۱۵۱.۴۸ در رده سی و هفتم و فاطمه امینی با رکورد ۱۱۳۸.۳۳ در رده چهل و پنجم ایستادند و از صعود به فینال بازماندند. در این ماده ۴۶ شرکت کننده حضور داشتند. 

یازدهمی تیم تفنگ سه وضعیت زنان 

تیم تفنگ سه وضعیت زنان با ترکیب فاطمه امینی، نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده نیز در رده یازدهم و آخر ایستادند. تیم‌های هند، چین و جمهوری چک اول تا سوم شدند. 

پیش از این تنها تیم تپانچه بادی ۱۰ متر زنان در تیراندازی صاحب مدال برنز شده بود.