سرپرست فدراسیون:

فدراسیون همگانی در آینده جزو ۳ فدراسیون‌ پرجمعیت خواهد شد

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی می گوید این فدراسیون در آینده نه چندان دور یکی از فدراسیون‌ها با جمعیت زیاد خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به گزارش ایسنا، احمد گواری امروز دوم مردادماه در مجمع انتخاب رئیس هیات آمادگی جسمانی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید آمادگی جسمانی مقوله‌ای است که با سلامت جسمانی آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارد و انتظار می‌رود همان امکاناتی که در مرکز استان برای فعالیت در این رشته مهیا می‌شود در شهرستان‌ها نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: آمادگی جسمانی پایه و اساس همه رشته‌های ورزشی است و امیدواریم این رشته را در تمام کشور از جمله استان خوزستان در دو بعد همگانی و قهرمانی توسعه دهیم.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی درباره نگاه وزارت ورزش به این فدراسیون تازه تأسیس، گفت: این فدراسیون ۱۰ ماه است که تاسیس شده و جمعیت زیرمجموعه آن نیز قابل توجه است. قطعا با توجه به ظرفیتی که در رشته آمادگی جسمانی و رشته‌های تحت پوشش آن قرار دارد، در آینده نه چندان دور یکی از فدراسیون‌ها با جمعیت زیاد خواهد بود. من فکر می‌کنم جزو فدراسیون‌هایی خواهیم بود که از نظر جمعیتی جزو سه فدراسیون اول کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش نیز بر این اساس در مدتی که این فدراسیون تشکیل شده، کمک‌ها و حمایت‌های خود را داشته است. قطعاً در سال جاری می‌توانیم از نظر بودجه و حمایت‌های منابع انسانی پشتوانه‌سازی کنیم.