فاطمه هاشمی برای سومین بار رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا شد

انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا امروز دوشنبه دوم مرداد به ریاست محمد پولادگر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و فاطمه هاشمی با کسب ۴۴ رای برای سومین بار رییس فدراسیون شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، مجمع انتخابات فدراسیون ورزش پیوند اعضا و بیماری های خاص امروز دوشنبه دوم مرداد به ریاست محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع مناف هاشمی نماینده کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و مهین فرهادی زاد عضو هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند.

برای تصدی پست ریاست این فدراسیون تنها صلاحیت فاطمه هاشمی از سوی مراجع ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات مورد تایید قرار گرفته بود.

تعداد اعضای حاضر در مجمع ۴۴ نفر بودند  که فاطمه هاشمی با کسب ۴۴ رای از ۴۴ رای ماخوذه برای سومین بار به مدت ۴ سال رییس فدراسیون شد.

فاطمه هاشمی بعد از این که برای سومین بار به عنوان رییس فدراسیون ورزش پیوند اعضا و بیماری های خاص انتخاب شد گفت: من تنها کاندیدای این فدراسیون بودم و به قول پدر مرحومم که همیشه به من می گفت اگر انتخاب نمی شدی بی عرضه بودی، آن وقت جای تعجب داشت. او همیشه این شوخی را با من می کرد.

او گفت: از اعضای مجمع به خاطر اعتمادی که برای سومین بار به من داشتند تشکر می کنم. معتقدم اگر کاری در این فدراسیون صورت گرفته حاصل زحمات اعضای هیات رئیس این فدراسیون از جمله مناف هاشمی، مهین فرهادی زاد، طاهره طاهریان و... بوده است. یقین دارم این همکاری ها ادامه خواهد داشت.