حضور سه ژیمناست ایران در یونیورسیاد/جودی: نیم نگاهی به مدال داریم

مربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان گفت: در ژیمناستیک نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما ان‌شاءالله فینالیست داریم و نیم‌نگاهی هم به کسب مدال خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، مسعود جودی مربی تیم ملی ژیمناستیک ایران در بازی‌های یونیورسیاد در مورد ژیمناست‌های اعزامی اظهار کرد: در این مسابقات سه ورزشکار اعزام می‌شوند که در تک وسیله دارحلقه، پارالل و پرش خرک مسابقه خواهند داد. محراب احمد کهنی در دارحلقه، محمدرضا خسرونژاد در دارحلقه و پارالل و مهدی الفتی در پرش خرک یونیورسیاد مسابقه خواهند داد. 

مربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان افزود: مسابقات دانشجویان جهان از جمله مسابقات مهم و با ارزشی است که قهرمانان جهان و المپیک در آن حضور دارند. ژیمناست‌های ما هم رنکینگ خوبی دارند و امیدواریم در این مسابقات نتیجه خوبی بگیرند. آنها پیش از این ۱۰ روزی در اردو بودند و از یکشنبه نیز اردوی جدیدشان آغاز می‌شود و این اردو تا یک روز قبل از اعزام ادامه دارد. اعزام هم احتمالا روز جمعه خواهد بود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه چندین مسابقه آسیایی و جام جهانی به دلیل در دسترس نبودن ایمیل از دست رفته این ورزشکاران شانس کسب مدال دارند؟ گفت: هر سه ورزشکار ما مزه مدال را چشیده‌اند و برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند. آنها ورزشکاران باسابقه‌ای هستند اما باید میدان مسابقات را هم دید. ژیمناست‌های ما خوب هستند و امیدواریم بتوانند نتیجه خوبی هم بگیرند. نمی‌توان در ژیمناستیک پیش بینی کرد اما ان‌شاءالله در یونیورسیاد فینالیست داریم و نیم نگاهی هم به کسب مدال خواهیم داشت. 

او در پایان گفت: از عوامل فدراسیون ژیمناستیک و فدراسیون دانشگاهی تشکر می‌کنم. امیدواریم که با دست پر برگردیم و در یونیورسیاد حرفی برای گفتن داشته باشیم. 

سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 6 تا 17 مرداد ماه در شهر چنگدوی چین برگزار می‌شود.