دستور وزیر ورزش و جوانان برای مولدسازی به سود «ورزش و جوانان»/اعطای حکم مدیرعاملی صندوق حمایت به دکتر شهریاری

پنجاه و هشتمین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از  برنا،  از ساعت ١۵:٣٠ بعدازظهر امروز پنجاه و هشتمین جلسه شورای معاونین به مدت چهار ساعت با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
در ابتدای این جلسه پس از ارائه گزارش توسط معاونین از فعالیت‌های انجام شده، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و سه تن از مدیران زیرمجموعه صندوق با حضور در جلسه شورای معاونین درباره عملکرد صندوق گزارشی ارائه کردند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در راستای حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان باید پویا باشد، از این صندوق خواست برای حمایت از جوانان در کنار پیشکسوتان و قهرمانان وارد عمل شود.
دکتر حمید سجادی همچنین با تاکید بر لزوم مولدسازی، از مدیران صندوق خواست از این مولدسازی به سود ورزش و جوانان استفاده کنند.

پس از پایان این بخش از شورای معاونین، حکم دکتر حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از سوی وزیر ورزش و جوانان اعطا شد.

در بخش پایانی جلسه شورای معاونین نیز مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد خبرگزاری برنا گزارشی از عملکرد این خبرگزاری تشریح و پیشنهادهای خود را برای مدیریت بهتر این خبرگزاری ارائه کردند.