آیین رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران کشور برگزار شد

آیین رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران کشور ظهر امروز سه شنبه 13 تیرماه در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، آیین رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران کشور ظهر امروز با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، دکتر حسین شهریاری سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان برگزار شد.

 

طرح جامع بیمه در راستای حمایت بیشتر از ورزشکاران است

 

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این آیین گفت: اجرای طرح بیمه جامع ورزشکاران اتفاق خوبی است و باید خیلی زودتر از این رقم می خورد؛ زیرا نه صنعت بیمه امروز و دیروز اختراع شده و نه قصد حمایت دولت از قهرمانان و پیشکسوتان قصد دیروز و امروز است. این ظرفیتی دو جانبه بوده است که مغفول مانده بود.

وی افزود: اتفاق امروز با دستور مستقیم مقام معظم رهبری، پیگیری ریاست جمهور و اقدام شایسته دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان رقم خورد، این ابتدای راه است و تاکید بر حمایت همه جانبه و شایسته از قهرمانان و پیشکسوتان ارزنده کشور ادامه دارد.

پولادگر ادامه داد: ما وظیفه داریم آنچه عقب افتاده را جبران کرده و آنگونه که شایسته است از بزرگانی که مایه مباهات ما هستند حمایت کنیم. صنعت بیمه صنعتی با قدمت طولانی است. قطعا این روند در سال های آتی با تنوع و حمایت بیشتر صورت خواهد گرفت و با توجه به رقابت میان بیمه ها در آینده شاهد خدمات بهتر و باکیفیت تر به ورزشکاران خواهیم بود.

وی گفت: در راستای حمایت بیشتر از ورزشکاران، طرح مسکن به دستور ریاست جمهوری و پیگیری وزیر محترم ورزش و جوانان با همکاری وزارت راه و شهرسازی به زودی آغاز خواهد شد. این شروع کار ما است و امیدواریم عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم و حمایت‌های موجود بیش از گذشته شود.

 

 بیمه جامع ورشکاران انقلابی در حمایت از ورزشکاران و قهرمانان است

 

دکتر حسین شهریاری سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه اتفاق خوبی در حال رقم خوردن است، گفت: در پی تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در جهت پوشش کامل بیمه ای اصحاب ورزش، طرح جامع بیمه ورزشکاران از سوی وزیر ورزش با دقت پیگیری شد و صندوق حمایت با توجه به اساسنامه و وظیفه ذاتی خود کار را دنبال کرد.

وی افزود: در این خصوص خواسته های وزارت ورزش اعلام و مناقصه ای میان شرکت های معتبر بیمه کشور برگزار شد که در نهایت بیمه رازی برنده مناقصه و اجرای این طرح شد.

شهریاری با اشاره به اینکه در طرح جامع بیمه، ورزشکاران می توانند با پرداخت سالانه 60 هزار تومان از مزایای بیمه جامع بهره مند شوند، گفت: ویژگی متمایز بیمه جامع این است که در آمد حاصل از آن به خود پیشکسوتان و قهرمانان بر می گردد. ممکن است بیمه های مشابه با این بیمه وجود داشته باشد؛ اما این طرح گسترده تر است و درآمد آن صرف هزینه دیگری نمی شود. بیمه جامع ورشکاران یک انقلاب در حمایت از ورزشکاران و قهرمانان است که عمر ورزشی آن ها زود تمام شده است.

 

نخستین کارت نمادین بیمه به نام برادر شهید هادی صادر شد

 

در این آیین نخستین کارت بیمه جامع به صورت نمادین به نام غلامرضا هادی برادر شهید والا مقام ابراهیم هادی صادر شد. همچنین در این مراسم به تعدادی از قهرمانان ملی‌پوش و پیشکسوتان ورزشی کشور از جمله منصور برزگر (پیشکسوت کشتی)، حسن روشن (پیشکسوت فوتبال)، تیمور غیاثی (پیشکسوت دوومیدانی)، محمد نصیری (پیشکسوت وزنه‌برداری)، حسین فرکی (پیشکسوت فوتبال)، ابراهیم جوادی (پیشکسوت کشتی)، سلمان حسام (پیشکسوت دوومیدانی)، علی پاکدامن (ملی‌پوش شمشیربازی)، اعظم السادات سنایی (کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان)، سپیده بابایی (کشتی آلیش) به صورت نمادین کارت بیمه داده شد.

 

 

گفتنی است در این مراسم هیات مدیره صندوق حمایت، مدیران شرکت بیمه رازی و مدیران کل ورزش و جوانان استان ها نیز حضور داشتند. همچنین دوره توجیهی بیمه جامع ورزشکاران صبح امروز برای مدیران ورزش استان ها در محل هتل المپیک برگزار شد. بیمه جامع ورزشکاران، شامل بیمه حوادث، بیمه درمان و مستمری می باشد.