۳ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در اسنوکر قهرمانی آسیا

مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا پس از ۹ روز رقابت در حالی در تهران به پایان رسید که نمایندگان کشورمان در مجموع سه بخش موفق به کسب سه مدال شدند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا از ۲۷ خردادماه با حضور نمایندگان ۲۰ کشور در تهران آغاز و روز گذشته و پس از ۹ روز رقابت میان شرکت کنندگان در سه بخش زیر ۲۱ سال، تیمی و ۶ توپ به پایان رسید.

در جریان این رقابت‌ها، نمایندگان کشورمان در بخش‌های مختلف با حریفان خود رقابت کردند و در مجموع موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز شدند.

تنها مدال طلای ایران توسط امیر سرخوش و در بخش ۶ توپ به دست آمد. سرخوش در دیدار نهایی با شکست حریف هنگ‌کنگی خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در حالی که در دوره پیش صاحب عنوان نایب قهرمانی شده بود.

پیش از مدال طلای امیر سرخوش، ایران در رده سنی زیر ۲۱ سال صاحب دو مدال شده بود. در این بخش از مسابقات میلاد پورعلی‌دره‌چی مدال نقره گرفت و تیرداد آزادی‌پور صاحب مدال برنز مشترک شد.

رده بندی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که برای پنجمین بار به میزبانی ایران برگزار شد، به این شرح است:

رده سنی زیر ۲۱ سال: ۱- احسان رمضان (پاکستان) ۲- میلاد پورعلی‌ دره‌چی (ایران) ۳- تیرداد آزادی‌پور (ایران) و رایان رمزی (هند)

بخش تیمی: ۱- هند (۲) ۲- هنگ‌کنگ ۳- مالزی و افغانستان

بخش ۶ توپ: ۱- امیر سرخوش (ایران) ۲- چا هومان (هنگ‌کنگ) ۳- پنکاج ادوانی و کمال اولا (هر ۲ از هند)