رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد: بیمه ورزشی دغدغه های ورزشکاران را حل کرد

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد درباره طرح بیمه ورزشی گفت: در زمانی که یک ورزشکار مصدوم می‌شد، هیچ حمایتی از او صورت نمی‌گرفت اما حالا این مشکل حل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، در راستای به حداقل رساندن مطالبات جامعه ورزش و رفع نگرانی و دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان و جامعه بزرگ ورزش کشور و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر حمایت جامع از اصحاب ورزش کشور و در جهت اجرای برنامه‌ها و اهداف حمایتی و بیمه‌ای و لزوم ارائه خدمات مورد نیاز و همچنین تأکیدات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر به ثمر رساندن پوشش واقعی بیمه مورد نیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه‌شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی آن‌ها، صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در راستای وظایف ذاتی و مطابق اساسنامه خود موفق شد تا خدمات شایسته و بی‌سابقه‌ای را مطابق دستورات وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش کشور ارائه کند.
هاشم اسکندری، با اشاره به مشکلات عدم بیمه ورزشکاران در زمان مصدومیت، اظهار داشت: در زمانی که یک ورزشکار مصدوم شود، هیچ حمایتی از او صورت نمی‌گیرد زیرا نمی‌توانند بیمه داشته باشند. حالا با اجرا شدن طرح بیمه ورزشی، می‌توانیم بخش زیادی از این مشکلات را حل کنیم.
وی ادامه داد: در گذشته از مدیران ورزشی زیادی شاهد قول‌هایی برای بحث بیمه ورزشی بودیم اما تا حالا چیزی اجرا نشده است. از این پس ورزشکاران می‌توانند با اطمینان خاطر به فعلالیت حرفه‌ای خود ادامه دهند.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد درخصوص نقش وزیر ورزش در این امر عنوان کرد: سید حمید سجادی از جنس ورزش و از قهرمانان دو و میدانی ایران است که سال‌ها فعالیت ورزشی او در کنار عقبه حرفه‌ای‌ اش باعث می‌شود درک بیشتری از ورزشکاران نسبت به بقیه مدیران گذشته داشته باشد. او توانست با همین کار یکی از مشکلات و دغدغه‌های بزرگ ورزشکاران را حل کند. این مسئله انقدر مهم است که می‌توان آن را مهم‌ترین دستاورد وزیر ورزش دانست.