بانوی ایرانی مدیر مسابقات تنیس‌روی‌میز قهرمانی آسیا شد

نصیبه دلیرهروی داور بلوبچ تنیس‌روی‌میز ایران به‌عنوان کمک مدیر بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، با انتخاب کنفدراسیون تنیس‌روی‌میز آسیا (ATTU) نصیبه دلیرهروی داور بلوبچ و شایسته تنیس‌روی‌میز ایران به‌عنوان کمک مدیر در بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.

دلیرهروی دو سال گذشته در کلاس مدیریت مسابقات که از سوی کنفدراسیون تنیس‌روی‌میز آسیا برگزار شد، حضور پیدا کرد و آزمون‌های این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشت و به عنوان تنها بانوی حاضر در آن کلاس برگزیده شد.

داور بلوبچ کشورمان توانست سال گذشته مدیریت مسابقات قهرمانی آسیای میانه را عهده‌دار باشد و امسال نیز به‌عنوان کمک مدیر مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا که از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیرماه در کشور قطر برگزار می‌شود، ایفای نقش خواهد کرد.

وظیفه مدیر و کمک مدیر مسابقات تفاوتی باهم نداشته و برگزاری مسابقات، تعداد نفرات شرکت‌کننده، زمان‌بندی مسابقه و هماهنگی با سرداور برای قرعه‌کشی برعهده مدیر و کمک مدیر مسابقات است.

در حین برگزاری مسابقات نیز، نتایج بازی‌ها به‌صورت آنلاین در وب‌سایت کنفدراسیون آسیا قرار خواهد گرفت و همچنین نحوه اجرای مسابقات و اهدای جوایز نیز برعهده مدیر مسابقات است.

نصیبه دلیرهروی دارنده نشان داوری بلوبچ می‌باشد و در رویدادهای مهمی نظیر قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، استار کانتندر و فیدر سابقه قضاوت دارد.