خلیلی، حسینی و رحمانی قهرمان کشتی آزاد نوجوانان آسیا شدند

۳ آزادکار ایران در روز نخست کشتی آزاد نوجوانان آسیا صاحب مدال طلا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، در پایان رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، سینا خلیلی در ۶۵، ابوالفضل حسینی در ۷۱ و ابوالفضل رحمانی در ۸۰ کیلوگرم با برتری مقابل رقبایشان صاحب مدال طلا شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سینا خلیلی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۴ محمد عبداله از پاکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر یوساکو تسوجیتا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. خلیلی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سورابه از هند را از پیش‌ رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۳ از سد  رستم جان کاخاروف از قرقیزستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل حسینی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفربه پوروداگوا از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی کای چانگ از چین تایپه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حسینی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آلپ ارسلان بگنجوف از ترکمنستان به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل نوردولت  سیلبکوف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی در دور اول با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی بایامدورج انخبات از مغولستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر دولتگلدی میرادوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. رحمانی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر نوراسیل یراسیل از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل سورابه یاداو از هند ییروز شد و به مدال طلا دست یافت.