صعود رحیمی به فینال کشتی فرنگی نوجوانان آسیا/ شکست دو نماینده ایران

نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم ایران راهی دیدار فینال رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، در جریان رقابت های روز پایانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در بیشکک پایتخت قرقیزستان، حبیب الله رحیمی در وزن ۷۱ کیلوگرم راهی فینال شد اما احمدرضا محمدیان در ۶۵ و کامران بک پیکری در وزن ۸۰ کیلوگرم از رسیدن به فینال بازماندند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم احمدرضا محمدیان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۴ مقابل ساچین از هند مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز راهی دیدار رده بندی شود.

اما حبیب الله رحیمی نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۹ بر ۱ تمیربک عبداله یف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز مقابل دیاز سیتکالیف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدرا فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف یریسکلدی خامازایف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم کامران بک پیکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب بکمراد رستم اف از ازبکستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، به دیدار رده بندی رفت. بک پیکری در دیدار رده بندی به مصاف یرکیبولان آناپیا از قزاقستان می رود.