برگزاری مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) در تهران

سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیکسوتان ورزش کشور و به نقل ا ایرنا، سومین دوره مسابقات بین‌المللی امام رضا(ع) قرار بود در دهه کرامت از سی‌ام اردیبهشت تا سوم خرداد در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شود اما به دلیل همزمانی زمان برگزاری این مسابقات با رقابت‌های کشورهای عرب در تونس، این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

همچنین میزبانی از مشهد به تهران منتقل شد و این رقابت ها در ۱۷ و ۱۸ خرداد به میزبانی تهران و در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شود.

همچنین افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی دلیل تغییر میزبانی از مشهد به تهران را به دلیل ترافیک مسابقات پیش رو و برگزاری اردوهای تیم های ملی در تهران عنوان کرد و گفت: تمام تجهیزات برگزاری جام امام رضا(ع) از تهران به مشهد برده می‌شد. با توجه به زمان بسیار کم باقی مانده تا آغاز مسابقات جوانان و بزرگسالان آسیا این موضوع اصلا به نفع ورزشکاران ملی‌پوش ما که در اردوی تهران به سرمی‌برند، نبود.

تاکنون ۶ کشور جهت حضور در سومین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) اعلام آمادگی کرده‌اند که بدین واسطه حدود ۵۰ دوومیدانی کار خارجی در این مسابقات با ورزشکاران کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.